فراخوان به تجمع برای شنبه ۹ مهر در تبریز

دو هفته است که اعتراضات گسترده ضد حکومتی در شهرهای مختلف کشور ادامه دارد. در روزهای گذشته مردم در شهرهای اردبیل، تبریز، ارومیه و زنجا ن و…. تجمعات اعتراضی ضد حکومتی برگزار کرده اند. در تازه ترین این تجمعات اعتراضی، روز جمعه ۸  مهرماه در اردبیل مردم در برابر نیروهای سرکوبگر مقاومت کرده و آنها را فراری دادند.

برای روزهای آینده فراخوانهایی به برگزاری تجمعات داده شده است. از جمله در تبریز جمعی از دانشجویان  فراخوان به تجمع در روز نهم مهر داده اند. در بخشی از این فراخوان آمده است: « ما درحال تجربه انقلابی هستیم که پیشرو آن زنان هستند، زنانی که علیه مرد/پدرسالاری، حجاب اجباری و استبداد بپاخاسته‌اند و سایر گروهای اجتماعی را به همراهی و همدلی فراخوانده‌اند. ما از  کارگران، معلمان، فعالان اجتماعی، دانشجویان، کادر بهداشت و درمان، اصناف و بازاریان، اعضای سندیکاها و بقیه آحاد زحمتکش جامعه دعوت می کنیم در روز شنبه همزمان با اعتراض جهانی علیه ظلمی که عیان است به خیابان بیایند. »

آدرس محل این تجمع 9 مهرماه  ساعت ۱۷ در راسته کوچه، چهارراه شهناز و میادین اصلی شهرمی باشد.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری از فراخوان دانشجویان حمایت کرده و مردم تبریز و دیگر شهرهای استانهای آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و اردبیل را فرا می خواند همراه با مردم در سراسر کشور به میدان بیایند و خیزش سراسری را هرچه بیشتر تقویت کنند.

زنده با مبارزات و اعتراضات پرشور مردم علیه رژیم اسلامی

نابود باد جمهوری اسلامی

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری

۸ مهر ۱۴۰۱ 

اینرا هم بخوانید

نامه فعالان کارگری به اتحادیه‌ها در جهان: خواستار آزادی کارگران زندانی درایران شوید

گروهی از فعالان کارگری خارج از ایران در نامه سرگشاده ای به اتحادیه ها و …