فراخوان پرفرمنس اعتراضی و اقدام سراسری اعتراضی، شنبه ۳۱ تیر عتراض به صدور حکم اعدام عباس دریس و سایر زندانیان محکوم به اعدام!

✅ به مناسبت سالروز تولد #نوید_افکاری و در اعتراض به صدور حکم اعدام #عباس_دریس و سایر زندانیان محکوم به اعدام!

اعدام قتل عمد حکومتی است که توسط حکومت‌ها برای بقای خودشان و عقب راندن جامعه عملی می‌شود.

اعدام نماد حکومتی است که جان انسان‌ها برایشان ارزشی ندارد، نماد حکومتی که حرفی برای گفتن ندارد، حکومتی که مخالفش را به رسمیت نمی‌شناسد، حکومتی که آسیب‌های اجتماعی را از گردن خودش باز می‌کند و حکومتی که می‌خواهد صورت مسئله را پاک کند.

ما مردم مبارز و پیشرو اما؛ سال‌هاست که مخالفت خودمان علیه اعدام را فریاد کرده‌ایم. این صدای رسا روزی از حنجره نوید افکاری که سکوت در قبال اعدام را برابر با «حمایت از ظلم و ظالم» دانست بیرون آمد و امروز توسط قلم علی، فرزند بزرگ عباس دریس که به «مردم مهربان دنیا» از مخالفتش علیه حکم ارتجاعی اعدام نوشته، تصویر شده است!

بله ما مخالف اعدام هستیم و آنرا در تضاد کامل با اهداف «انقلاب زن زندگی آزادی» می‌دانیم.

از همین رو، در سالروز تولد نوید افکاری که به دست رژیم اسلامی اعدام شد، ضمن گرامیداشت یاد وی، همچنین در حمایت از عباس دریس که محکوم به اعدام شده است و همینطور سایر زندانیان محکوم به اعدام، پرفرمنس اعتراضی علیه اعدام و حکومت اعدامی برگزار می‌کنیم!

📣 این فراخوان شامل:

اقدامات خلاقانه، شعاردهی شبانه، شعارنویسی، پخش تراکت، گرافیتی، هنر اعتراضی، مراسم تولد برای نوید و هر اقدام ابتکاری برای جلوگیری از اجرایی شدن احکام اعدام صادر شده، می‌باشد.

✍️ فراخوان دهندگان:

– #شبکه_سراسری_انقلاب_زن_زندگی_آزادی (شامل تشکل‌های دانشجویی، دانش آموزی و گروه‌های مبارزاتی شهری جوانان و زنان)

📅 ۲۷ تیر ۱۴۰۲

اینرا هم بخوانید

بعد از مرگ رئیسی،۸ تیرانتخابات حکومت و جلسه مجلس خبرگان

رسانه های حکومتی ازبرگزرای جلسه سران قوا خبر داده و اعلام کردند هشتم تیرماه روز …