فرزند یکی از فعالان زن زندانی همراه با یک دختر دیگر در قزوین «مفقود شده‌اند»

کانال تلگرامی «شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران» گزارش داده است که با وجود گذشت حدود دو هفته از ناپدید شدن این دو دانش‌آموز، از« سرنوشت آن‌ها هیچ اطلاعی در دسترس نیست.»بی‌اطلاعی از سرنوشت دو دانش‌آموز، #آیدامرادبهروزی و #هستیمحمدحسینی، با گذشت دو هفتە از زمان ناپدید شدن آنان

روز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، آیدا مرادبهروزی و هستی محمدحسینی، ساعت دوازده ظهر برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده‌اند و با وجود گذشت دو هفتە از زمان ناپدید شدن آن‌ها، هیچ اطلاعی از سرنوشت این دو دانش‌آموز در دسترسی نمی‌باشد. عدم اطلاع از سرنوشت این دو نوجوان سبب تشدید نگرانی خانواده‌های آن‌ها شده است.

سوری_بابایی‌چگینی، فعال حقوق زنان و کارزار «حجاب بی‌حجاب»، مادر آیدا مرادبهروزی از فعالین زندانی است که با وجود درخو‌است مرخصی، به منظور پیگیری وضعیت دخترش، همچنان در زندان به‌سر می‌برد؛ دادستان قزوین، آزادی موقت ایشان با سند و پابند را، مشروط به سر کردن روسری، داشتن حجاب کامل، ابراز بخشش و ندامت کرده است.

خانواده‌ی مرادبهروزی و محمد‌حسینی، به کلانتری، آگاهی، اداره اطلاعات دادگستری اطلاع داده و پیگیر شده‌اند، اما اقدام کافی و موثری برای پیدا کردن این دو نوجوان دختر و دانش‌آموز انجام نشده است.

اینرا هم بخوانید

دفتر صدا و سیمای رژیم در جمهوری آذربایجان بسته شد!

​ایسنا به نقل از پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی نوشته:”دفتر صدا …