قطعنامه پایانی کنفرانس ١٤ آگوست کلن آلمان در دفاع از همجنسگرایان در کلن آلمان

کنفرانس در دفاع از همجنسگرایان در کلن آلمان با حضور هشت سخنران سرشناس قطعنامه پایانی‎‎

سکس و رابطه جنسی افراد، باید امری خصوصی باشد و هیچ دولت و مذهب و قانونی نباید ، در این مورد دخالت کرده و  در مورد رابطه جنسی افراد بزرگسال،  مقررات تعیین کرده و یا مجازات اعمال کند.

متاسفانه همجنسگرایی در بسیاری از کشورها کماکان تابو است و در موارد زیادی با مجازات پاسخ میگیرد. محدود کردن حقوق همجنسگرایان و ممنوعیت ازدواج و تشکیل خانواده و یا اداپت کردن کودکان و .. در بسیاری از کشورها مرسوم است و ما در برخی از کشورها همچون لهستان با یک عقب گرد در این موارد روبرو هستیم.

از نظر ما از همجنسگرایی در تمام دنیا باید جرم زدایی شود و باید به این دوره تاریک از حمله و تحقیر و زیر پا گذاشتن حقوق همجنسگرایان در همه جا پایان دهیم.

در کشورهای اسلام زده ، بویژه در چند دهه اخیر با قدرت گرفتن جنبش اسلامی و تحمیل قوانین شریعت در زندگی میلیونها نفر، همجنسگرایان نه فقط با خطر تعقیب و تحقیر و زندان روبرو هستند، بلکه در برخی از کشورها رسما به اعدام محکوم میشوند و در موارد زیادی متاسفانه ما شاهد اجرای  قتل عمد دولتی بر علیه  همجنسگرایان هستیم.

روابط همجنسگرایانه در حال حاضر در ۷۲ کشور جهان عملی مجرمانه است و در ۸ کشور نیز می تواند به مجازات اعدام بیانجامد.

این کنفرانس خواهان لغو فوری این قوانین است و ما به عنوان سازمانی که از حقوق کسانی که از اسلام دست کشیده اند دفاع میکند، در عین حال شاهد هستیم که همجنسگرایان اکس مسلم، چگونه  دو برابر در خطر جانی هستند و باید از حقوق آنها با صدای بلند دفاع کنیم.

ما خود را جزیی از جنبش جهانی در دفاع از حقوق همجنسگرایان میدانیم و از همه سازمانها و احزاب و نهادهای مدافع حقوق همجنسگرایان میخواهیم که از مبارزه و فعالیتهای همجنسگرایان در کشورهای اسلام زده دفاع کرده و صدای آنها را به گوش دنیا برسانند.

نه به اعدام همجنسگرایان و نه به هموفوبی در تمام دنیا 

اینرا هم بخوانید

فراخوان به اعتصاب کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن  شمال۲

فراخوان به اعتصاب کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن  شمال۲ با …