مراسم گرامیداشت کشته شدگان تصادف خودروی کارگران نفت در جاده خرمشهر- اهواز در دارخوین

روز یکشنبه ۵ دی مراسم اعتراضی بزرگی از سوی مردم شهر دارخوین در گرامیداشت یاد ده کارگر جانباخته در جریان تصادف خودروی حامل کارگران شرکتی به میدان یاد‌آوران برگزار شد و جمعیت یک پارچه خشم و  اعتراض شعار میدادند و یاد عزیزان از  دست رفته را گرامی داشتند. جمهوری اسلامی که شاهد خشم وسیع مردم است و شاهد خشم و اعتراض کارگران است که نا امنی جاده ها و ماشین های قراضه ایاب و ذهاب همواره یک موضوع اعتراض آنها بوده است، نیروی  انتظامی خود را به محل اعزام داشت تا اوضاع را در کنترل داشته باشد.

 این اتفاق ناگوار در اثر  تصادف زنجیره ای بین خاور، رانا، پژو، پراید و کامیون واژگون شده روی داد.   مسیر اقتصادی اهواز، خرمشهر که در کنار مزارع کشت و صنعت‌‌ها قرار دارد به قتلگاهی برای مردم خوزستان تبدیل شده است و اعتراض مردم به جاده های مرگباریست که بارها از مردم قربانی گرفته است.. اسامی كشته شدگان تصادف خودروی حامل کارگران در جاده اهواز-خرمشهرعبارتند از: ‏مالك بالدى،عماد بالدى،جنگى بالدى، محمد بالدى،حاتم بغلاني ،سعيد بالدى، فاخر بالدى، حليم بالدي ،عبدالرضا بالدى،نزار بالدی

حزب کمونیست کارگری درگذشت این کارگران را صمیمانه به خانواده هایشان، به کارگران نفت و به همه کارگران تسلیت میگوید و از اعتراض مردم دارخوین و کارگران نفت حمایت و پشتیبانی میکند.  باید وسیعا به این اعتراض پیوست و حکومت اسلامی را بخاطر نا امنی جاده ها و وسایل نقلیه نا مناسب مورد اعتراض قرار داد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۶ آذر ۱۴۰۰ ، ۲۶ دسامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …