روحانی:آغاز به کارکسب و کارهای کم ریسک از 23 فروردین

روحانی:گفته که از “از شنبه ۲۳ فروردین کسب و کارهای متوسط و کم ریسک استان‌های کشور با اجرای پروتکل‌ها می‌توانند آغاز به کار کنند اما کسب و کارهای پر ریسک مثل استخرها و … تا پایان فروردین همچنان تعطیل است”.

وی همچنین گفت: مدارس و دانشگاه‌های کل کشور تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهند بودوی در عین حال گفت که کار آموزش “در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند” می‌تواند از سر گرفته شود .

ادارت دولتی اکنون نیز فعال هستند و همه مشغول فعالیت هستند البته از هفته آینده از ۲۳ فرودین ماه فعالیت ادارات به این صورت خواهد بود که دو سوم سرکار حاضر می‌شوند و یک سوم از کارکنان مجاز هستند که سر کار نروند و بخش‌های مختلف درباره حضور یک سومی کارکنان به صورت گردشی تصمیمگیری کنند که یک سوم کمتر در محل کار حضور پیدا کنند مگر جاهایی که ضرورت داشته باشد بیش از دو سوم فعالیت بکنند. البته افرادی که سن بالاتری و یا بیماری‌های زمینه ای هستند در اولویت یک سومی قرار بگیرند.

وی درباره ساعت کاری در ادارات گفت: از روز ۲۳ فروردین تمام آنهایی که مشغول کار اداری در سراسر کشور چه در استان تهران چه در سایر استان‌ها از ۷ صبح تا ۱۴ ( ۲ بعد ازظهر) است و در آستانه ماه مبارک رمضان هم هستیم و این ساعت بهتری برای فعالیت در ادارات است.

اینرا هم بخوانید

پرستاران میناب خواستار لغو اضافه‌کاری اجباری شدند

تعدادی از پرستاران میناب با امضای طوماری، خواستار لغو اضافه‌کار اجباری شدند و اعلام کردند …