مردم مبارز سقز، مردم مبارز کردستان: اوباش سلفی را همه جا شناسایی کنید و آنها را گوشمالی دهید!

بعد از ناکام شدن عربده کشی سلفی ها در محله دارسیران مریوان، اینبار سلفی ها درشهر سقز در محله «مه ل قه ره نی» به بهانه مشروب خواری به تعدادی از شهروندان حمله ور شده و چند نفر را زخمی کرده اند. طبق اخبار رسیده جان یکی از این شهروندان در خطر میباشد.

حمله سلفی ها با مقابله جانانه زنان انقلابی و جوانان محله دارسیران و توسط مردم مریوان در یازده اردیبهشت ماه سال جاری مواجه شد و ناکام ماند. مردم محله دارسیران با سازمانیابی خود، خبررسانی و گسترش اعتراض و همراهی جوانان انقلابی در مریوان، سلفی ها را عقب راندند و خود متشکل تر و متحدتر شدند و صدای اعتراض شان مورد حمایت توده های مردم در کردستان قرار کرفت.

مردم شهر سقز را فرا میخوانیم در مقابل حملات سلفی ها دست به مبارزه جمعی بزنند. خبررسانی کنند، خود را برای مقابله با اوباش سلفی سازمان بدهند، از همه مردم و بویژه جوانان معترض در سطح شهر کمک بخواهند، و با استفاده از تجربه مردم دارسیران و مریوان قمه بدستان مرتجع سلفی را سر جان خود بنشانند. ارازل سلفی را شناسایی کنند و گوشمالی بدهند.

زنان و جوانان و مردم محله دارسیران در یازه اردیبهشت راه را بشکل شفاف و عملی نشان داده اند. آنها در مبارزه علیه سلفی ها چنان سریع و سازمانیافته عمل کردند که سلفی ها و امام جمعه داعشی شهر مریوان به غلط کردن افتادند و مجبور به معذرتخواهی شدند. در سقز و در سراسر کردستان، در همه شهرها و روستاها قمه کشان داعشی را که مزاخم زندگی، آرامش و تفریحات شما میشوند شناسایی کنید و آنها را سر جای خود بنشانید!

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶ مه ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

قطعنامه پایانی تجمع کشوری فرهنگیان ١٣اردیبهشت ١٤٠٣

درود بر مردم شریف ایران مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون …