مردم نتیجه لازم و نهایی را تحویلشان خواهند داد

محسنی اژه ای روز یکشنبه ۹ آبان گفته است:

“گاهی افراد را مجازات سنگین می کنیم اما نتیجه لازم را نمی گیریم.”

محسنی اژه ای برای اینکه ابعاد مجازات اسلامی حکومتش علیه شهروندان را ناچیز جلوه دهد آنرا به “گاهی” تقلیل داده است. اگر همین “گاهی” را هم بپذیریم، چیزی جز اعتراف به درماندگی، شکست و استیصال یک حکومت جانی نیست که با اعمال همین سطح از جهل و جنایت نتیجه لازم را نمی گیرد.

طول عمر حکومت اسلامی در بیش از چهار دهه اخیر به مجازات هایی هر روزه در ابعاد نسل کشی و تباه کردن زندگی میلیونها نفر از مردم قابل توضیح است مجازات مد نظر اژه ای تنها به رکورد بالای اعدامها و اعدام افراد زیر سن قانونی در ایران خلاصه نمی شود، به دهه شصت و شصت و هفت هم خلاصه نمی شود، به یک جنگ تمام عیار بین زنان و حکومت که مدام اسلام و حکومت ضد زن را بالا می آورد هم خلاصه نمی شود، به شکنجه، اسیدپاشی، شلاق، چشم درآوردن و قطع دست و پرتاب کردن از بلندی هم خلاصه نشده است. علاوه بر اینها مجازات سنگین اقتصادی و تباه کردن زندگی یک جامعه هشتاد میلیونی بخش دیگری از این مجازات است. باید گفت یک نسل کشی به تمام معنا و تحمیل فقر و تباهی در طول حیات این حکومت صورت گرفته که باز هم نتیجه لازم را از آن نگرفتند.

این یعنی جمهوری اسلامی وصله نامربوطی به تن جامعه ایران و وصله بی ربطی به سیمای دنیای مدرن امروز است. این وصله ناجور را مردم معترض و متنفر از یک حکومت بغایت ضد انسان از تن جامعه و از تن دنیای امروز خواهند کند.

حکومتی که از هر نظر با مجازات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه ای را به جهنم تبدیل کرده است و در بیش از چهار دهه اخیر نتیجه ای از آن نگرفته است محکوم به سرنگونی توسط مردمی است که از این نسل کشی و از این همه فقر و تباهی گذر کرده و مجازاتهای حکومت را با اعتصابات، اعتراضات و تجمعات هر روزه پاسخ داده و به شکست کشانده اند. جمهوری اسلامی با سرنگون شدن توسط انقلاب مردم عاصی از این همه جهل و جنایت، با به زیر کشیدن این از گور برخاستگان نتیجه لازم را تحویلشان خواهند داد.

۱۰ آبان ۱۴۰۰ ، ۱ نوامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …