مساجدی که علیه زنان و غیر مسلمانان تحریک میکنند باید بسته شوند. هرنوع مماشاتی با این جریانات محکوم است!

کلیه امامان مساجد و سایر افرادی که مردم را علیه زنان بی حجاب تحریک میکنند و یا برای داعش و سایر گروههای تروریست اسلامی نیرو جذب میکنند باید بعنوان مجرم مورد محاکمه قرار گیرند.

مساجد امروز محل عبادت نیست. پایگاه ارتجاع اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی است از دولتها و جریانات اسلامی بودجه میگیرند و در خدمت آنها عمل میکنند. پایگاه جذب نیرو برای داعش و جمهوری اسلامی ایران و سایر دولت ها و احزاب و دستجات تروریست اسلامی است. پایگاه مغزشویی علیه زنانی است که میخواهند آزاد و برابر با مردان زندگی کنند. اکثر مساجد و امامان مساجد زنان سوئدی را فاحشه میخوانند. میگویند کفار را طبق آیه های قرآن و سنت محمد پیامبر اسلام باید کشت. تبلیغ میکنند که زنانی که رابطه جنسی خارج از ازدواج دارند باید سنگسار شوند. و حال که نمیتوانند در سوئد سنگسار کنند بشدت این زنان را از طریق افرادی که مغزشویی میکنند مورد ارعاب قرار میدهند. از سوی دیگر این وحشیگری نیروهای اسلامی ومساجدشان به نیروهای راسیستی امکان میدهد تا علیه همه مهاجرین و پناهندگان از کشورهای اسلامزده، کسانیکه ازهمین توحش اسلامی در کشورهایشان گریخته اند، تیغ بکشند وبه نژادپرستی در جامعه سوئد دامن بزنند.متاسفانه دولت سوئد چشمش را به روی این واقعیت تلخ بسته است.

سیاست مماشات دولت سوئد با امامان و گردانندگان مساجد علیرغم کوهی از اسناد و شواهد فعالیت تروریستی و تحریک کننده که خود دولت در اختیار دارد و مماشات آن با دولت ها و کل جنبش تروریسم اسلامی شدیدا محکوم است و باید به این سیاست پایان داده شود. به سیاست گتوسازی که محل رشد گنداب جریانات اسلامی است باید پایان داده شود. حقوق جهانشمول کودک باید به رسمیت شناخته شود. کودک مذهب ندارد و اموال کسی نیست، حجاب را انتخاب نکرده است و حجابش تماما تحمیلی است و باید ممنوع شود. باید دست مساجد و مرتجعین اسلامی از سر زنان خانواده های اسلامزده قطع شود. دولت باید با گذراندن قوانین جهانشمول در دفاع از حقوق زنان و کودکان با تحریکات و فعالیت های جنایی مساجد علیه زنان و دختربچه ها بشدت مقابله کند.

حزب کمونیست کارگری از نهادهای مدافع واقعی حقوق کودک، از نهادهای واقعی مدافع حقوق زن و از همه مردم انساندوست و برابری طلب میخواهد به دولت فشار آورند که به سیاست های تاکنونی خود درمورد مساجد و مماشات با جریانات و دولت های اسلامی پایان دهد.

تشکیلات سوئد
حزب کمونیست کارگری ایران
۳۰ ژانویه ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …