پلاسکو: حکومت تعداد مصدومان و کشته ها را 194 نفر اعلام کرده

گزارشات ضد و نقیض دولت و نهادهای حکومتی از آمار تلفات ریزش ساختمان پلاسکو ادامه دارد.آمار دقیق کشته ها و مفقودین را حکومت اعلام نمی کند.امیدی به نجات آتش نشانان زیر آوارمانده نیست. به احتمال زیاد همگی درگذشته اند. تعداد این افراد بین 20 تا 30 نفر اعلام شده است.درمیان مفقود شدگان تعدادی مردم عادی، کارگران و چند روزنامه نگار هم می باشند. برخی از این گزارشات ضمیمه است.روزنه

اخبار تا ساعت 12 شب بوقت تهران

ساعت 12 شب به وقت تهران سرپرست اورژانس حکومت از کشف و خروج سه جسد از زیر زمین موتورخانه پلاسکو خبر داد ه و گفته احتمال یافته شدن اجساد جدید آتش نشانان یا افراد عادی تقویت شده است؛ با این حال برای تایید نهایی خبر باید منتظر اعلام منابع رسمی باشیم.

ایرنا ساعت 10 شب به وقت تهران به نقل از حسن عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گزارش داده: شمار مصدومان حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو به 194 نفر رسید.

ایسنا:تعداد مصدومان و فوتی‌های حادثه ساختمان پلاسکو به 187 نفر رسید

براساس آخرین جزئیات عملکرد اورژانس 115 در حادثه ساختمان پلاسکو تاساعت 19:30 سوم بهمن ماه، تعداد کل مصدومان و فوتی‌های  حادثه ساختمان پلاسکو به 187 نفر رسیده است.

علی‌اصغر ناصربخت معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران بعد از ظهر سوم بهمن گفته است:تعداد اجساد کشف شده و مفقودان حادثه نشان می‌‌دهد که 16 آتش‌نشان و 9 نفر از مردم عادی دچار سانحه شده‌اندتسنیم

بعد از ظهر امروز سرپرست اورژانس حکومت گفت: حادثه پلاسکو 174 مصدوم داشته است.

رسانه های حکومتی امروز گزارش داده اند تعداد مصدومان حادثه پلاسکو به 170 نفر رسیده است.این خبر را ایلنا به نقل از مقامات حکومنی حاضر درمحل اعلام کرده است.

ایسنا روزگذشته اعلام کرد تعداد مصدومان ریزش ساختمان پلاسکو به ۱۵۷ نفر رسیده است.تا کنون تنها منابع رسمی از خروج پیکر دو تن از شهدای آتش‌نشان از زیر آوار حکایت دارند و پیکر ۱۳  تن همچنان خارج نشده است. البته علاوه بر آن ۱۵ آتش‌نشانی که به تایید سخنگوی آتش‌نشانی زیر آوار محبوس مانده‌اند، حدود ۱۰ تن دیگراز شهروندان نیز در زیر آوار پلاسکو محبوس شده‌اند که عملیات برای یافتن آنان همچنان ادامه دارد.

 

مسعود قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه 13 تن از خانواده‌های مفقودشدگان حادثه پلاسکو برای اخذ نمونه DNA به مراکز پزشکی قانونی خبر داد و گفت: خانواده‌های آتش‌نشانان مفقود شده در زیر آوار می‌توانند با مراجعه به معاونت نیروی انسانی شهرداری و هماهنگی با آنها به مرکز آتش‌نشانی در تقاطع خیابان آزادی و میمنت رفته و کارشناسان ما با حضور در این مرکز اقدام به اخذ نمونه DNA از آنان خواهند کرد.

 

اینرا هم بخوانید

تنش وخط و نشان کشیدن باندهای حکومتی در جریان بررسی اعتبارنامه‌ نمایندگان در مجلس دوازدهم

رسانه های رژیم گزارش داده اند در جریان بررسی اعتبازنامه نمایندگان مجلس حکومت، بین باندهای …