مهرنوش موسوی: کار دادگاه بین المللی آبان را راحت کردند

کار دادگاه بین المللی آبان را راحت کردند. مثلن میخواستند ایگنور کنند. ولی وزنش بزرگتر از اینهاست که جمهوری اسلامی نادیده بگیرد. اول از وزارت امور خارجه تهدید کردند که اگر جلو‌دادگاه بین المللی آبان را نگیرید ما هم مذاکرات برجام را قطع میکنیم، الان دیگر چون با دندان قروچه محاکمه خودشان را قبول کرده اند، یکی یکی وارد پروسه شهادت و حسابرسی میشوند.این یکی شاهد و عامل شماره یک در بازرسی امروز است. دارد به دادگاه بین المللی آبان حساب پس میدهد! منتهی چون به جای لندن در قم سوراخ موش خریده، با اراذل و اوباش بازی جواب میدهد. اشکالی ندارد. ما همین را طلب میکنیم. بیایند یکی یکی خودشان بگویند چه کرده اند. صد در صد چند تایی هم از میانشان پیدا میشوند بگویند که ما بانکها را آتیش زدیم که گردن مردم بیندازیم تا کشتنشان موجه باشد. همانطوری که اعتراف کردند رکس آبادان را خودشان آتش زده اند.


راستی کی اعتراف میکنید که هواپیما را برای چی زدید؟ کی اعتراف میکنید که چرا مردم را به خاطر ورود واکسن به کشت دادید؟ کی نوبت رهبرتان میشود؟
آسیاب به نوبت! نوروزی! نوبت تو هم میرسد. فقط قول بده قبل از ورود به جلسه دادگاه خودکشی نکنی! اگر تا آبان بعدی ماندی، ما ضمانت نمیکنیم که مردم به پرت کردن عمامه ات و یا خوراندن کاغذ حرفهایی که در مجلس زدی، قناعت کنند. کار ما را که علیه اعدامیم خیلی با اعترافاتت سخت کردی! ما که اعلام میکنیم میان تو و خشم عمیق مردم پادرمیانی نمیکنیم!

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …