مينا احدى: جهت اطلاع عموم

روز گذشته یکشنبه نامه ای در مورد حسن تردست برای دادستان آلمان، مسئولین دادگستری و پلیس برلین و همچنین مسئول حقوق بشر وزارت امور خارجه آلمان، ارسال شد. این یک شکایت رسمی از حسن تردست است. در این نامه، همه اسنادی که تا کنون به دست ما رسیده از جمله مصاحبه های این فرد با رسانه های ایران و دفاع او از جنایت و اعدام و قصاص ، دفاع از چشم در آوردن و دست بریدن و مجازاتهای قرون وسطایی و مخالفت و فضا سازی این فرد علیه وکلا و مدافعین حقوق انسانی و مخالفین اعدام و .. به همراه اسناد پیگیری این فرد برای اعدام ریحانه جباری و بهنود شجاعی و … را شامل میشود.
نامه همچنین برای رسانه ها ارسال شده است. اولین تماس رسانه ها امروز شروع شد و چند رسانه با ما تماس گرفته اند. نامه به امضای فولکر بک، نماینده قبلی پارلمان و چهره سرشناس مدافع حقوق انسانی و
مینا احدی به عنوان منبع خبر و مسئول پیش برنده این کمپین ارسال شده است.
در این نامه آمده است:
Bitte stellen Sie sicher, dass Herr Richter Hassan Tardast, der nach eigenen Angaben 800 vollstreckte Todesurteil im Iran zu verantworten und sich ggw. bei Familienangebörigen in Berlin aufhält, das Land nicht verlassen kann, bevor die strafrechtlichen Vorwürfe gegen ihn geklärt sind.

لطفا مواظب باشید که آقای قاضی تردست که طبق اقرار خودش برای ٨٠٠ مورد اعدام در ایران مسئولیت دارد و احتمالا با اقوام خود در برلین است این کشور را نتواند ترک کند، قبل از اینکه اتهامات کیفری علیه او مورد بررسی قرار گیرد.
در بخش دیگری از نامه آمده است:
رسوایی فراری دادن شاهرودی برای دولت آلمان نباید تکرار شود.
آلمان نباید به آسایشگاه یا پناهگاه جلادان و دیگر مجرمان حقوق بشر تبدیل شود.

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …