میلیاردها تومان بودجه برای “ساماندهی مد و لباس”، طرح شکست خورده جمهوری اسلامی

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، پیش بینی شده مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای “حمایت از طراحی، الگوسازی، تولید و نظارت بر عرضه مد و لباس” و در جهت “اصلاح و ترویج سبک زندگی با رویکرد ایرانی و اسلامی”و همچنین ۱۵ میلیارد تومان دیگر به وزارت ارشاد بودجه برای پیشبرد این امر حکومت تعلق میگیرد. این بودجه در اختیار ” گروه ساماندهی مد و لباس”قرار میگیرد تا طرح هایش را به پیش ببرد. ” گروه ساماندهی مد و لباس” زیر نظر وزارت ارشاد، نهادهای حکومتی نظیر ستادامر به معروف و نهی از منکر و نهادهای وابسته به حوزه های علمیه بوده و وظیفه اش “اصلاح و ترویج سبک زندگی با رویکرد ایرانی و اسلامی” می باشد. علاوه بر این بودجه، تمام نهادهای حکومتی موظف هستند بودجه هایی را نیز به این امر شان اختصاص بدهند.

حکومت می گوید بیش از ۳۰ دستگاه متولی”ترویج حجابند”! یعنی کارشان مقابله با بدحجابی و جا انداختن سیاست سبک زندگی و لباس اسلامی و تبلیغ گسترش حجاب و عفاف و… است. رژیم سالانه صدها میلیارد تومان صرف امورات اینجوری که به اعتراف خودشان هیچ نتیجه ای نداده است، می کند.

در طول بیش از چهار دهه گذشته همه تلاش ها و تقلاهای جمهوری اسلامی برای تحمیل مد و الگوی لباس اسلامی، از حجاب اجباری اسلامی گرفته تا چادر و مقنعه؛ حجاب و عفاف و مجموعه قوانین و مقررات ضد زن و ضد کودک و… در اثر مقاومت و مبارزه زنان عملا به شکست کشانده است. مردم، بویژه نسل جوانان از “الگو و سبک زندگی و لباس اسلامی”مورد نظر حکومت عبور کرده اند.

اینرا هم بخوانید

تنش وخط و نشان کشیدن باندهای حکومتی در جریان بررسی اعتبارنامه‌ نمایندگان در مجلس دوازدهم

رسانه های رژیم گزارش داده اند در جریان بررسی اعتبازنامه نمایندگان مجلس حکومت، بین باندهای …