نتیجه انتخابات: تعرض همه جانبه تر علیه کل حکومت. پیام حمید تقوائی در مورد معرکه انتخاباتی حکومت

فردا روزی است که معرکه انتخاباتی به پایان میرسد و یک نفر را از صندوق بیرون می آورند. ولی نتیجه هر چه باشد مبارزه ما مردم علیه حکومت وارد دور تازه ای خواهد شد: دوره تعرض همه جانبه تر و متحد تر و گسترده تر علیه کل نظام حاکم.

معرکه های انتخاباتی حکومت همیشه برای ما مردم یک عرصه مقابله و اعتراض علیه کل نظام جمهوری اسلامی بوده است. یک نمونه بارز این تعرض خیزش و تظاهرات میلیونی سال ٨٨ بود که کابوس اش هنوز از سر حکومتی ها دست برنداشته است. در این دوره هم بازتاب  نارضایتی ها و اعتراضات و بچالش کشیده شدن کل حکومت بوسیله  بخشهای مختلف جامعه را در هشدارهای خامنه ای و حتی در باصطلاح مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی کاندیداها میتوان مشاهده کرد. از اسرار مگو و پرونده های مسکوت گذاشته شده همدیگر دم میزنند و گوشه هائی از  دزدیها و جنایات یکدیگر را رو میکنند. این رقابت انتخاباتی نیست، اعتراف به فساد و جنایت نهادینه شده در نظام مافیائی حاکم است. این بازتاب نارضائی ها و اعتراضات ما مردم است که این چنین حکومتی ها  را بجان هم انداخته است. دخالت ما مردم در انتخابات حضور در پای صندوقهای رای نیست، بلکه  بلندتر کردن فریاد اعتراضمان علیه  باندهای مافیائی حاکم است. معرکه انتخاباتی حکومت را میتوانیم به سکوئی برای تعرض متحد تر و گسترده تر علیه کل حکومت تبدیل کنیم. نتیجه این انتخابات هرچه باشد و هر کس را از صندوق بیرون بیاورند  بی گمان با صفوفی بهم ریخته تر و ضعیف تر از این معرکه بیرون خواهند آمد.  برای ما مردم  این فرصتی برای تعرض بیشتر و همه جانبه تر است.

مردم آزاده ایران!

با  عدم شرکت در مضحکه انتخاباتی حکومت و با گسترش اعتراضات و طرح مطالبات برحق خودمان در همه عرصه ها  بازی انتخاباتی حکومت را به شکست بکشانیم و آنرا به  سکوئی برای تعرض و پیشروی بیشتر علیه رژیم جنایت و چپاول جمهوری اسلامی تبدیل کنیم. رقابتهای انتخاباتی حکومتیها بپایان میرسد ولی جنگ ما مردم علیه این حکومتی که گوشه کوچکی از جنایاتش در خود افشاگریها و اعترافات کاندیداها بر ملا شد، تا سرنگون کردن کل حکومت ادامه خواهد یافت. انتخاب ما مردم سرنگونی جمهوری اسلامی است.

حمید تقوائی

٢٨ اردیبهشت ٩٦، ١٨ مه ١٧

 

اینرا هم بخوانید

انتصاب پزشکیان و ادامه کابوس حکومت – حمید تقوایی

مندرج در ژورنال شماره ۷۷۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …