نمايش تهوّع آور براي إنكار كشتارها!

در روز دو شنبه ۲بهمن ۱۳۹۶ درست سه هفته پس از خیزش سراسری مردم علیه جمهوری اسلامی و زخمی و کشته شدن ده ها نفر به دست آدمکشان حکومت و دستگیری و زندانی کردن هزاران نفر به دست قداره بندان و جیره خواران جمهوری جهل و جنایت اسلامی  و حیله ی جدید شان مبنی بر این که باز داشت شده گان به قتل رسیده در زندان ها، معتاد بوده اند! و خودکشی کرده اند!

در چنین شرایطی، شهیندخت مولاوردی، معاون حسن روحانی در امور حقوق شهروندی! و کارچاق کن های حکومت اسلامی در تهران مضحکه ی” همایش سلامت روان و رسانه” را به راه انداختند تا چنین وانمود کنند که اولا در ماه گذشته در تهران و بیش از صد شهر دیگر اتفاقی نیفتاده است! و اگر هم ” اغتشاشاتی”! رخ داده، خشونت هایی بوده که ریشه در روح و روان جامعه دارد!

یکی از خیمه شب بازان این شوی رسوا، مصطفی محقق داماد- آیت اله اصلاحاتچی و چینی بند زن رژیم- بود که گفت:” منشا همه ی خشونت ها، جهل است!”

این کروکودیل اسلامی می خواهد بگوید که مزدوران باتوم به دست که در خیابان به جان مردم معترض افتاده اند و آن شکنجه گران و سربازان امام زمان که در زندان ها، جوانان بپاخاسته را آش ولاش کردند، قصد و غرضی نداشتند! برای حفظ دزدان و چپاولگران سرمایه ها و ثروت های مردم، دست به کشت و کشتار و بگیر و ببند نزده اند، بلکه عده ای نادان اند که جاهل اند! و به این ترتیب و با این ادبیات می خواهد قضیه را ماستمالی کند.

یکی دیگر از شومن های این همایش فرمایشی، سعید مدنی بود که عنوان جامعه شناس و آسیب شناس اجتماعی را یدک می کشد. او هم پس از کلی سفسطه و بازی با آمار و ارقام دروغین و مشکوک، به این نتیجه ی مشعشع رسید که:” شیوع خشونت بر مردان بیشتر از خشونت بر زنان است! ”

این رفوگر اصلاح طلبان، برای اثبات نظریه ی خود به نزاع های روزانه ی مردان و پرونده های این چنینی اشاره کرد و یکبار دیگر عکس مار را کشید.

حکومت کشتار، برای پاک کردن دست های خون آلود خود، می کوشد فستیوال و همایش و نمایش برگزار کند و نشان بدهد که در وضعیت پابر جایی قرار دارد. چون می داند که پایه های حکومتش بر دریایی از خون بنا شده است و مردم، بیش از هرزمان دیگری اراده کرده اند که به میدان بیایند و کار نیمه تمام خود را تمام کنند. مردم دیگر از زوزه های این گرگ خونخوار و زخمی ترسی ندارند.

3 بهمن 1396 – 23 ژانویه 2018

اینرا هم بخوانید

سیل و زلزله: خانه خرابی برای مردم، سود برای دزدان حاکم

انترناسیونال 809 چند روز  پس از فروکش کردن سیلاب ها، روحانی و اطرافیان دولتی اش …