نمایند مجلس خبرگان: معترضان محاربند. حمله به روحانی و ماجرای کنسرتها

وب سایت بلاغ مازندران:  آیت الله توکل نماینده مازندران در مجلس خبرگان: ما شهید ندادیم عده‌ای بیایند در شهرمان برقصند.در فتنه اخیر خیابان پاسداران عده‎‌ای اراذل و اوباش آمدند و به جان و مال مردم افتادند، چهار عزیز را به شهادت رساندند.

براساس فتوای امام اگر کسی چوب بر سر فردی بگیرد و در مردم وحشت ایجاد کند محارب است، پاداش کلوخ‌انداز سنگ است، وقتی کسی میان مردم وحشت ایجاد می‌کند، نباید سالم به‌جای خود برگردد.

کله‌گنده این‌ها، جمله احمقانه‌ای دارد که شهر گناباد از همه ایران بالاتر است و خانواده من و در نهایت من از همه بالاتر هستم، در روایات داریم باید بر دهن کسی که از صوفی‌گری و درویش‌گری سخن گفت زد، چند تن از مسئولان ما رفتند به دیدار این درویش‌ها و دو زانو نشستند، این کار بسیار مذموم است.

ملت ما خون، جان و شرف داد، اما برخی الان ادعا دارند مسئله کشور ما کنسرت است. در قم اگر کنسرتی را برگزار می‌کردند ما مسئله را دنبال می‌کردیم، قم جای این مسخره‌بازی‌ها نیست، در همین بابل و مازندران مشکل، کنسرت نیست. مردم شغل‌و مسکن می‌خواهند، سفره‌شان خالیست، از این به بعد اگر در بابل کنسرتی برگزار شود، تبعاتش برعهده خود مسئولان است. وقتی برخی مسئولان به شعارهای خود عمل نمی‌کنند، برای مردم کنسرت می‌گذارند، این جواب نیست، مردم دیگر جان‌شان به لب‌شان آمد، ما شهید ندادیم تا عده‌ای امروز بیایند و در شهرمان برقصند.

وی با اشاره به مسئله شبیخون فرهنگی افزود: امروز دیگر صحبت از تهاجم فرهنگی نیست، بلکه یک شبیخون کامل فرهنگی است، دشمن در همه ابعاد زمین خورد، اما حالا تمام توانش را در مسئله فرهنگی وارد کار کرد.

آیت‌الله توکل خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور شما در مسئله شبیخون فرهنگی چه کردید؟ اینکه شما به مسئول مخابرات گفتید انگشتت را از فیلتر بردار، جواب شبیخون نیست بلکه به معنی همراه شدن است، وقتی معتقدید که ردم را با اجبار نباید وارد بهشت کرد، آیا با اجبار باید آنها را وارد جهنم کنید؟!.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان: ما شهید ندادیم عده‌ای بیایند در شهرمان برقصند/ قم جای این مسخره‌بازی‌ها نیست / از این به بعد اگر در بابل کنسرتی برگزار شود، تبعاتش برعهده خود مسئولان است.

آیت‌الله توکل نماینده مازندران در مجلس خبرگان گفت: در قم اگر کنسرتی را برگزار می‌کردند ما مسئله را دنبال می‌کردیم، قم جای این مسخره‌بازی‌ها نیست، از این به بعد اگر در بابل کنسرتی برگزار شود، تبعاتش برعهده خود مسئولان است.

اینرا هم بخوانید

تسلیت به مناسبت درگذشت نابهنگام فعال کارگری ⁧مظفر صالح‌نیا⁩

‏با کمال تاثر و‌ تاسف مطلع شدیم که مظفر صالح‌نیا از فعالین قدیمی و خوشنام …