نهاد انقلاب زنانه: در محکومیت قتل فاطمه رضایی دانش آموز قربانی مسمومیت های سریالی دانش آموزان؛ برای دانش آموزان، برای آینده به خیابان بیاییم!

مسمومیت های سریالی دانش آموزان به قتل فاطمه رضایی دانش آموز ۱۱ ساله در قم انجامید. خانواده او تهدید شده اند که از بازگو کردن حقیقت دست بردارند.


انقلاب زنانه ضمن تسلیت به خانواده فاطمه رضایی، حکومت جمهوری اسلامی را عامل قتل عمد فاطمه رضایی میداند و معتقد است مسمومیت سریالی، اقدامی تروریستی در مراکز آموزشی از جمله دانشگاهها و مدارس غالبا دخترانه است و هدف آن متوقف کردن دانشجویان و به ویژه دانش آموزان به طور اخص دانش آموزان دختر است که نیروهای محرکه و فعاله انقلاب زن زندگی آزادی بوده و هستند. جمهوری اسلامی سعی دارد برای پاک کردن صورت مساله، پای گروههایی همچون هزاره گرا یا فدائیان ولایت را به میان بکشد اما همه ما میدانیم این گروهها با حمایت حکومت تروریستی جمهوری اسلامی موجودیت پیدا کرده اند، لذا متهم ردیف اول این جنایت، جمهوری اسلامی است که نه تنها هیچ اقدامی برای روشن شدن قضیه و تامین امنیت در دانشگاهها و مدارس صورت نداده، بلکه از تلف شدن نوجوانان و جوانان ایران نفع می برد. این حکومت الگوی زن ستیزی،‌ کودک کُشی و تروریسم و کشتار در خاورمیانه و برای جریانات اسلامی است، این حکومت الگوی طالبان است و نمیتواند با توجیه اسلام گرایی افراطی، از مسئولیت این ترور بیولوژیک سازمان یافته شانه خالی کند.
اما راه حل چیست؟! باید هر چه سریعتر این حکومت را نابود کنیم تا جان انسانها را دهیم. با نابودی این رژیم آدمکُش، گروههای تروریستی همچون هزاره گرا و فدائیان ولایت هم،‌ نیست و نابود خواهند شد.


انقلاب زنانه بر این باور است که اعتصاب سراسری و تحصن هر روزه معلمان، تجمعات اعتراضی و مداوم خانواده ها مقابل آموزش و پرورش، استانداری ها و فرمانداریها، و سر باز زدن دانش آموزان از حضور در مدارس، در راستای گسترش اعتراضات خیابانی، می تواند افقی برای نجات دانش آموزان و پایان دادن به جنایات جمهور اسلامی، مقابل جامعه ایران بگذارد!
انقلاب زنانه
۸ اسفند ۱۴۰۱

اینرا هم بخوانید

قطعنامه پایانی تجمع کشوری فرهنگیان ١٣اردیبهشت ١٤٠٣

درود بر مردم شریف ایران مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون …