دادستان رژیم:”هنجارشکنی معدودی در جامعه قابل تحمل نیست”!

حجت الاسلام و المسلمین موحدی داستان کل جمهوری اسلامی گفته است: هنجارشکنی معدودی در جامعه قابل تحمل نیست / دستگاه‌هایی همچون فراجا با «جرم مشهود» از هر نوع که باشد، چه تظاهر به روزه‌خواری و چه رفتارهایی که عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کند، برخورد کنند

وبسایت حکومتی انتخاب به نقل از وی نوشت:برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. در مقابل این قبیل اقدامات هنجارشکنانه در ابتدا باید مسئولان فرهنگی و دستگاه‌هایی همچون صدا وسیما، سازمان تبلیغات، وزارت ارشاد و…، به آگاهی بخشی مناسب بپردازند. در گام بعدی لازم است دستگاه‌هایی همچون فراجا «با تدبیر» با «جرم مشهود» از هر نوع که باشد، چه تظاهر به روزه‌خواری و چه رفتارهایی که عفت عمومی یا احساسات دینی و مذهبی را جریحه‌دار می‌کند، برخورد کنند.

دادستان‌ها باید از اقدامات ضابطان و آمران به معروف و ناهیان از منکر که مطابق قانون عمل می‌کنند، حمایت کنند،یکی از قوانینی که از ابتدای سال جاری پیگیر اجرای آن خواهیم بود قانون “حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر” مصوب ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ است.

اینرا هم بخوانید

مخالفت بلینکن با حمله به رفح؛ “پاسخ مثبت” حماس به توافق

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گروه حماس را تنها مانع آتش‌بس در جنگ غزه با …