هشدار وزارت کشور در مورد هر گونه «گمانه‌زنی» درباره نتیجه انتخابات

ذولفقاری معاون امنیتی وزارت کشور رژیم هشدار داد که با انتشار هر گونه «گمانه‌زنی» درباره پیروز انتخابات روز جمعه برخورد خواهد شد. ستاد حسن روحانی نیز از هوادارانش خواست که از برگزاری جشن پیروزی پیش از اعلام رسمی نتایج خودداری کنند.

هر گونه اعلام نظرسنجی از امروز در فضای رسانه ای و مجازی فاقد اعتبار است.
ذولفقاری معاون امنیتی وزارت کشور ورییس ستاد امنیت انتخابات حکومت تاکید کرد:: هر گونه گمانه زنی در رسانه ها مبنی بر اینکه اعلام شود که پیروز انتخابات این یا فرد آن فرد است مخل امنیت انتخابات خواهد بود و اعلام نتیجه رسمی از وزارت کشور است.
هر گونه اعلام نتیجه انتخابات قبل از شمارش رسمی آمار و اعلام رسمی از وزارت کشور که با تایید شورای نگهبان خواهد بود توسط هرکسی، نامزدها یا ستادهای انتخابات فاقد اعتبار و ممنوع است.
ذوالفقاری یادآور شد: قبل از نتیجه رسمی اگر کسی بخواهد اعلام کند که پیروزی از ما است و به فکر این باشد که جشن پیروزی داشته باشند، مخل امنیت انتخابات است و حتما باید تا پایان شمارش و اعلام رسمی همه نامزدها و ستادهای آنها دقت داشته باشند که هیچگونه پیش بینی و گمانه زنی نداشته باشند.

وی   با یادآوری این مطلب که شنیدیم که بعضی ها گفتند که سالن بگیریم برای اعلام جشن که نمی دانیم این موضوع براساس چه برآوردی است، گفت: این کار می تواند زمینه تنش را بعد از انتخابات به همراه داشته باشد که کتبا به مسوولان ستادها و مسوولیا مرتبط اعلام و گوشزد کرده ایم.تامین امنیت انتخابات بر اساس قانون برعهده نیروی انتظامی است و در جاهایی که نیاز به نیرو داشته‌اند با هماهنگی که با ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته، نیروهای سپاه و بسیج هم در تامین انتخابات پشتیبانی لازم را انجام خواهند داد؛ دستگاه‌های اطلاعاتی نیز اشراف کاملی در این زمینه دارند.ایرنا

اینرا هم بخوانید

۴۲ درصد خانوارهای تهرانی زیر خط فقر مسکن هستند

بنا به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، ۴۲ درصد خانوار‌های شهر تهران زیر خط …