همسر احمد رضا جلالی اجرای حکم اعدام به تعویق افتاده

ویدا مهران‌نیا، همسر احمدرضا جلالی، روز چهارشنبه ۱۲ آذر در گفت‌و‌گو با صدای آمریکا گفت، که صبح امروز به خانم موسویان، وکیل احمدرضا جلالی، اطلاع داده شد که اجرای حکم چند روز به تعویق افتاده است و آقای جلالی برای اجرای حکم به زندان رجایی شهر منتقل نمی‌شود. به گفته خانم مهران‌نیا در دادسرای انقلاب به وکیل اعلام شده که این دستور از «مقامات بالا» رسیده است.

به گفته خانم مهران‌نیا، وقتی وکیل پرونده روز سه‌شنبه ۱۱ آذر به دادسرای انقلاب مراجعه کرد در ابتدا به او گفته شد که اجرای حکم آقای جلالی یک هفته دیگر به تعویق افتاده است. اما پیش از خروج وکیل از دادسرای انقلاب مقامات قضائی به او گفتند که حکم تغییر کرده و قرار است آقای جلالی ساعت ۵ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۱ آذر برای اجرای حکم به زندان رجایی شهر منتقل شود.

خانم مهران‌نیا در رابطه با به تعویق افتادن اجرای حکم اعدام همسرش به صدای آمریکا گفت: «من روز سه‌شنبه با وزارت امور خارجه سوئد گفتگویی داشتم و فکر می‌کنم دلیل به تعویق افتادن حکم اعدام، روابط میان ایران و سوئد است … اما هیچ اطلاع خاصی ندارم که چه گفتگوهای دیپلماتیکی بین مقامات ایران و سوئد صورت گرفته است.»

همسر احمدرضا جلالی به صدای آمریکا گفت: «این حکم همچنان پابرجا است و دلیل به تعویق افتادن حکم را نمی‌دانم. ولی امیدوارم این مسئله از طریق روابط بین کشورها حل شود و آقای جلالی به نزد خانواده بازگردد.»

اینرا هم بخوانید

مخالفت بلینکن با حمله به رفح؛ “پاسخ مثبت” حماس به توافق

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گروه حماس را تنها مانع آتش‌بس در جنگ غزه با …