همسر نیلوفر حامدی: اگر پرونده همسرم ارتباطی با مرگ مهسا امینی ندارد، چرا بخشی از کیفرخواست به آن اختصاص دارد؟

محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگار محبوس در زندان اوین روز چهارشنبه در توئیتر با اشاره به صحبت‌های روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه نوشت: اگر بازداشت نیلوفر حامدی به مرگ مهسا امینی ارتباطی نداشت چرا قسمتی از کیفرخواست خانم حامدی به این مسئله اختصاص دارد؟

وی در تویتی نوشت:۱) سخنگوی قوه قضائیه وعده داده به‌زودی درباره پرونده #نیلوفر_حامدی به مردم «گزارش کامل» داده می‌شود. امیدوارم در این گزارش به این سوالات هم پاسخ داده شود. اگر بازداشت نیلوفر حامدی به مرگ #مهسا_امینی ربطی نداشت، چرا دقیقا چند روز پس از این اتفاق بازداشت شد؟

۲) چرا هم در بازجویی، هم در دادسرا و هم در دادگاه درباره این موضوع از #نیلوفر_حامدی سوال شد؟ چرا بخشی از کیفرخواست پرونده به این موضوع اختصاص دارد؟ چرا دو نهاد امنیتی در بیانیه خود، اتهام نیلوفر را گرفتن عکس #مهسا_امینی روی تخت بیمارستان عنوان کردند؟

۳) قوه قضائیه که قصد ارائه «گزارش کامل» دارد چرا با برگزاری #دادگاه_علنی مخالفت کرد؟ چرا وکلا به استناد قرار غیرعلنی، از بیان هرگونه جزییات دادگاه منع شده‌اند و سخنگو، قول گزارش کامل می‌دهد؟ گزارش، وقتی کامل است که اجازه بدهند وکلای #نیلوفر_حامدی هم راجع به پرونده صحبت کنند.

https://twitter.com/mohamadhosein_2/status/1686684922344267776/photo/1

اینرا هم بخوانید

دفتر صدا و سیمای رژیم در جمهوری آذربایجان بسته شد!

​ایسنا به نقل از پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی نوشته:”دفتر صدا …