هوشمند علی پور را آزاد کنید!


زندانی سیاسی، هوشمند علیپور را فراموش نکنید، او برادر زنده یاد ژیان علیپور است که قاتلان حکومت اسلام با شلیک گلوله قلبش را هدف گرفتند و به قتل رساندند.

هوشمند در گروگان جمهوری اسلامی است.
سیاست جمهوری اسلامی سرکوب، دستگیری و اقدام به از میان بردن خانواده‌های زندانیان سیاسی است.

جامعه ایران و مخصوصا در کردستان، دیگر با این سیاستها نه سرکوب می‌شود و نه ارعاب بلکه تعرضی تر علیه کل حاکمیت در حال فوران شدن است.

هر روز آمار دستگیری، شکنجه، اعدام و خودکشی ها را شاهد هستیم، حکومت اسلامی مسبب و مسئول تمامی این جنایات و فجایعی است که روزانه علیه شهروندان ایران در گوشه و کنار اتفاق میافتد. از کشتار کولبران و سوختبران تا سرکوب و دستگیری زنان، سناریو و پرونده سازی علیه زندانیان سیاسی و فشار و دستگیری و صدور احکام سنگین و ضدانسانی علیه فعالین کارگری و غیره نمونه بارزی از حاکمیت یک رژیم بغایت ضدبشری است.

خواست ما آزادی فوری و بی قید و شرط هوشمند علیپور و سایر زندانیان سیاسی و مخصوصا محکومین به اعدام در زندانهای جمهوری اسلامی است.

درحال حاضر تنها امید برای آزادی و نجات زندانیان سیاسی به میدان آمدن همه مردم، متحدانه از کردستان تا تهران و برپایی تجمعات در جلوی زندان‌ها و دادگستری شهرها و دفاتر قوه قضائیه در استانهاست.

همانطور که در چند روز گذشته این حرکت اعتراضی در چند شهر از جمله کرج و تهران در اعتراض به احکام اعدام زندانیان شروع شده، باید دامنه این اعتراضات کل شهرهای ایران را بخود بگیرد و همه یکپارچه علیه حکومت قاتل و ضدانسانی جمهوری اسلامی به خیابان‌ها بیایند.

کمپین نجات هوشمند علی پور از تجمع خانواده‌هایی که محکومین به اعدام دارند و دست به اعتراض زده‌اند، حمایت می‌کند و اعلام می‌کنیم ، ما فریاد دادخواهی همه قربانیان و زندانیان سیاسی در ایران هستیم.

خواست آزادی فوری و بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی، اعم از محکومین به اعدام را فریاد بزنیم و این شعار را همگانی کنیم.

کمپین نجات هوشمند علی پور

۱۹ شهریور ۱۴۰۱

اینرا هم بخوانید

اعتصاب گروههایی از کارگران پروژه ای نفت در عسلویه و تجمع بخش های مختلف بازنشستگان در کرمانشاه

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت گزارشی از اعتصابات بخش هایی از کارگران پروژه ای …