واریز توهین به حساب بازنشستگان! یاشار سهندی

در خبرها آمده که به حساب کلیه بازنشستگان سه میلیون علی الحساب برای همسان سازی واریز کردند، به ازای هر ماه در فصل بهار یک میلیون تومان! البته کاملا تصادفی درست دو شب مانده به نمایش وقاحت انتخابات در روز جمعه! درست روزی که هزاران سال است قرار است امام موعود سر و کله اش پیدا شود و سر همه را از تن جدا سازد، به آن حد که تا رکاب اسبش خون جاری شود. بعد عدالت علی که چهل و اندی سال است آنرا چشیده ایم را در سراسر زمین بگستراند. بلافاصله هم روز قیامت بر پا میشود ویکبار دیگر، اینبار خود خدا مستقیما دمار از مخلوق خود در می آورد! تصور کنید صحرای محشر را، جمعیتی 10 و 12 میلیاردی ( با احتساب سر انگشتی از اول آفرینش آدم و حوا تا امروز که از مرز 7 میلیارد جمعیت روی زمین گذر کرده است) بلا تکلیف و هراسان تو سر خود میزنند و جناب خدا، ملازمان، فرشتگان و اولیا الله به اضافه خمینی و سرداران اسلام از قاسم سلیمانی تا بن لادن دارند آماده میشوند 99 در صد این جمعیت عظیم را به عذاب ابدی برسانند. “یا خدا چه روزی است آن روز!” بگذریم و برسیم به توهین شب انتخابات به بازنشستگان.
علی مطهری یکی از جرثومه های نکبت حاکم، که از روی شکم سیری تمام چند سال پیش مدعی شد، اگر به ستار بهشتی، کارگر جان باخته زیر شکنجه، یک کیسه برنج میدادند همه چیز حل میشد. همانموقع گوهر عشقی جواب این توهین این بی شرف را داد. حالا بار دیگر ، که چند سال است خود را به نشنیدن و ندیدن زده است و اعتراضات بازنشستگان بی پاسخ گذاشته اند، درست به مانند علی مطهری به اندازه حدودا سه کیسه برنج ده کیلویی،به حساب بازنشستگان توهین واریز کرده است.
از آن بسیجی کثیف کف خیابان که باطوم و شات گان بدست به سوی چشم و مغز مردم شلیک میکند تا آن اصلاح طلب از جنس پزشکیان و ظریف تا آن اصلاح طلب از جنس زید آبادی و بهزاد نبوی و ابراهیم نبوی تا آن اصولگری از جنس جلیلی و قالیباف و حمید رسایی، تا آن نوحه خوان که دهانش جز به لجن پراکنی باز نمی شود تا خود خامنه ای؛ همگی شان از دَم، بدون یک ذره اغراق نگاهشان به ما مردم زحمت کش نگاهی از سر تفرعن و توهین و تحقیر است.تُف بر شما حاکمان اسلامی که تجسم تمام عیار توهین به شرافت و انسانیت هستید.
به ایشان هشدار میدهیم که این پنبه را از گوش در بیاورند که هنوز سوار بر خر مرادند. و بدانند ما ( بازنشستگان، کارگران، زنان، زندانیان سیاسی، دادخواهان) مانند ستار بهشتی و گوهر عشقی تا رسیدن به زندگی انسانی کوتاه نخواهیم آمد.

اینرا هم بخوانید

کمونیسم منصور حکمت، تئوری زندگی- یاشار سهندی

کارگر کمونیست ۸۳۸ هستند کسانی خود را متعلق به جنبش کمونیسم کارگری میدانند، جنبشی که …