وکیل خانواده مهرشاد شهیدی‌نژاد، معترض کشته‌شده: اسامی متهمین قتل مهرشاد در خیابان در اختیار ماست

بابک اسلامی ‌فارسانی، وکیل خانواده مهرشاد شهیدی‌نژاد، می‌گوید او و موکلینش اسامی «متهمین قتل مهرشاد در خیابان» را در اختیار دارند.متن خبر از تویتر وی

1/4 با اسناد به دست آمده از پزشکی قانونی به عنوان وکیل خانواده جاوید نام #مهرشاد_شهیدی تذکر چند نکته را لازم می دانم: ۱_شعبه بازپرسی همچنان اجازه دسترسی به پرونده و مطالعه آن را به من به عنوان وکیل اولیای دم نداده و هربار با وعده استعلام جدید ،حقوق موکلین اینجانب را سلب نموده.

2/4 ۲_مهرشاد مطابق برچسب هویتی پذیرش در تاریخ ۳ آبان( بند ۱سند شماره یک) توسط بیمارستان پذیرش،اماتاریخ پذیرش توسط مسئول پذیرش ۴آبان درج شده است. ۳_در‌مورد ضرب و شتم درخیابان و آثار نامبرده بر بدن (بند ۷سند شماره یک) مطمئنیم اما در باره آسیب در بازداشگاه باید تحقیقات تکمیل گردد .

3/4 ۴-اسامی متهمین قتل مهرشاد در خیابان در اختیار ماست اما باید در مورد بازداشتگاه نیز حقیقت مشخص و تحقیقات کامل باشد. ۵-بند د و ه سند شماره دو نشان از این دارد که مهرشاد یکساعت قبل از رسیدن به بیمارستان از بین ما رفته و رگ گیری مچ دست او قبل از ورود به بیمارستان بوده است.

4/4 ۶-در سند شماره ۳سازمان ثبت احوال با بی شرمی تمام علت فوت رانامعلوم ذکر نموده است.این نشان از یک تخلف آشکار اداری توسط مامورین و‌مسئولین امر دارد ۷-به مسئولین توصیه دارم قبل اینکه دیر شود نوش‌داروی دادخواهی که حق مسلم موکلین بنده هست را به ایشان ارازنی دارند.

اینرا هم بخوانید

مخالفت بلینکن با حمله به رفح؛ “پاسخ مثبت” حماس به توافق

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گروه حماس را تنها مانع آتش‌بس در جنگ غزه با …