٢٥ شهریور روز باز ایستادن همه چرخها و تسخیر خیابانها است

خود را برای روزی قدرتمند علیه حکومت فرتوت اسلامی آماده کنیم. روز قتل مهسا (ژینا) را به روز تعطیل عمومی در سراسر کشور تبدیل کنیم و به تجمعات و تظاهراتهای خیابانی بپیوندیم. شبکه سراسری انقلاب زن زندگی آزادی و ده‌ها تشکل دیگر فراخوان به تسخیر خیابان‌ها و شعارنویسی و پرفورمنس‌های اعتراصی داده‌‌اند. به این فراخوان‌‌ها بپیوندیم و همه جا شبکه‌ها و تشکل‌های خود را ایجاد کنیم. روز ۲۵ شهریور خیابان‌ها مال ما است. 

در سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی ما کارگران مراکز تولیدی و خدماتی، رانندگان کامیون، رانندگان اتوبوس و تاکسی و مترو، کارمندان ادارات، وکلا، کارکنان شرکتها و موسسات، بازاریان و مغازه دارها، همه جا در بزرگداشت مهسا و مهساها دست از کار میکشبم و به همراه معلمان و دانشجویان و دانش اموزان و بازنشستگان با مشتهای گره کرده به خیابان می آئیم. ٢٥ شهریور روز توقف چرخها و تسخیر خیابانها است. 

روز ۲۵ شهریور همه بی‌حجاب ظاهر شویم. بی‌حجابی خاری در چشم  رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی است. هر چه بیشتر آنرا گسترش دهیم و ارکان حکومت را به لرزه درآوریم. 

مردم کردستان خود را برای اعتصاب عمومی یکپارچه و سراسری آماده میکنند. خانواده ژینا اعلام مراسم کرده‌اند و تشکل‌های مردمی و اصناف سقز فراخوان به تجمع بر مزار ژینا داده‌اند. خانواده‌های جانباختگان یک ستون مستحکم انقلابند همه جا بر مزار عزیزان جانباخته‌مان تجمع کنیم و علیه جنایتکاران حاکم خشم مان را  فریاد کنیم.

۲۵ شهریور روزی برای شروع موج‌ تازه انقلاب است. یاد عزیز مهسا و مهساها را با تعرض هر چه گسترده‌تر به رژیم تبهکار جمهوری اسلامی بزرگ بداریم!

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۶ سپتامبر ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

نیکای قهرمان، فراتر از زمان و مکان – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …