پاسخ وزرات امور خارجه هلند به اقدامات کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی با تهیه و فرستادن لیست بازداشت شدگان و زندانیان سیاسی که زیر حکم اعدام و یا در خطر اعدام قرار دارند و همچنین فرستادن منشور ۲۰ تشکل، اتحادیه و نهاد صنفی مدنی توسط پریسا پوینده، مسئول کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی به وزارت امور خارجه با هدف جلب حمایت از انقلاب زن زندگی آزادی در هفته های گذشته، تلاش میکند دولت و پارلمان هلند را در جریان اشکال ادامه انقلاب  جاری  و حمایت از آن قرار دهد.

بدنبال این اقدامات وزارت امور خارجه هلند طی ایمیلی به این تلاشها پاسخ داده و اعلام کرده که لیست را در اختیار سفارت هلند در تهران قرار میدهد. همچنین با توجه قرار دادن منشور حداقلی مطالبات به اهمیت احترام به حقوق بشر از جمله آزادی بیان و آزادی تشکل در تماس های دوجانبه و مجامع چندجانبه مانند شورای حقوق بشر فعلی ادامه خواهد داد.
باید اضافه کنیم که « منشور زنان پیشرو» هم در دسترس وزارت امور خارجه قرار گرفت.
ترجمه ایمیل وزارت امور خارجه را در زیر مشاهده میکنید.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

۲۵ اسفند ۱۴۰۱/ ۱۶ مارچ ۲۰۲۳

ترجمه ایمیل وزارت امور خارجه؛ 

امیدوارم همه چیز خوب باشد. باز هم از به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با ما بسیار سپاسگزاریم. بسیار قابل تقدیر و بسیار مهم است. ما همچنین آن را با سفارت خود در تهران به اشتراک خواهیم گذاشت. در مورد حمایت سیاسی، من توصیه می کنم با نمایندگان پارلمان هلند تماس بگیرید که مطمئنم قبلاً انجام داده اید.

من همچنین می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و در ایمیل قبلی شما با منشور 20 اتحادیه و سازمان مدنی همانطور که همکارم تیم گودسمید وعده داده بود، به شما مراجعه کنم. ما همچنین خواسته های منشور را به خوبی مورد توجه قرار دادیم. هلند به اهمیت احترام به حقوق بشر از جمله آزادی بیان و آزادی تشکل در تماس های دوجانبه و مجامع چندجانبه مانند شورای حقوق بشر فعلی ادامه خواهد داد

لینک لیست زندانیان زیر حکم اعدام و یا در خطر اعدام

https://wp.me/p9yWrK-3mX

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …