پیام حمید تقوائی به معلمان و بازنشستگان مبارز

به معلمان و بازنشستگان آزاده و مبارز درود می فرستم.
مبارزات و اعتراضات شما برای همه بخشهای جامعه الهامبخش و امیدبخش است. خواستهائی که شما مطرح میکنید خواست همه مردم است. اکثریت قریب به اتفاق مردم خود را در خواست افزایش حقوقها و دستمزدها، تحصیل رایگان، درمان و بهداشت رایگان، ایمنی مدارس، مخالفت با خصوصی سازی مدارس، مقابله با دزدیها و فساد مقامات و دیگر خواستها و اهداف اعتراضات شما شریک میدانند. شما در واقع بعنوان نمایندگان جامعه این پرچم را بلند کرده اید. بعنوان نماینده میلیونها انسانی که دیگر فقر و بی حقوقی و سرکوب و انواع مشقاتی که حکومت بجامعه تحمیل کرده است را تحمل نمیکنند و علیه این مصائب بمیدان می آیند.
فراخوان معلمان برای دو روز اعتصاب و فراخوان تجمع سراسری بازنشستگان باید مورد استقبال همه مردم قرار بگیرد. خانواده های دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و سالمندان و همه اقشار مردم جا دارد که با صدای بلند از اعتصاب و مبارزات معلمان و بازنشستگان حمایت کنند، دست به تجمعات و اعتصابات حمایتی بزنند و بخواهند که حکومت هر چه زودتر به خواستهای برحق معلمان و بازنشستگان پاسخ بدهد.
دوره ای از اعتراضات وسیع و سراسری آغاز شده است. اعتصاب رانندگان و کامیونداران سه هفته است ادامه دارد، ماه قبل مردم کردستان دست به اعتصاب عمومی زدند و چند روز قبل بازاریان اعتصاب کردند. زنجیره اعتصابات گسترش پیدا میکند و شما معلمان و بازنشستگان جزو پیشکسوتان و پیشروان این حرکت هستید. در دل این شرایط حمایت فعال بخشهای مختلف جامعه از اعتصابات و تجمعات اعتراضی و امروز اعلام پشتیبانی و همبستگی با معلمان و بازنشستگان نقش مهم و کارسازی در پیشروی و پیروزی و تحقق خواستهای بر حق و انسانی همه مردم خواهد داشت.
یکبار دیگر به معلمان و بازنشستگان آزاده درود میفرستم و اعلام میکنم حزب ما با تمام قوا از مبارزات شما حمایت میکند. آرزومندم هر چه زودتر به خواستهای برحق و انسانی تان برسید.
حمید تقوائی
٢۱ مهرماه ١٣٩۷

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …