پیام نوروزی حمید تقوائی; فرا رسیدن سال نو را به   مردم آزاده ایران تبریک میگویم

سال نو در شرایطی فرامیرسد که ما مردم درگیر یک نبرد سرنوشت ساز با حکومت هستیم. نبردی علیه حقوقهای نجومی و فلاکت عمومی، علیه حجاب و بیحقوقی مفرط زنان، علیه سرکوب و اختناق، و علیه دزدی و فسادی که کل نظام حاکم را فراگرفته است. ما در سالی که گذشت اعلام کردیم که بازی اصلاح طلب اصولگرا به پایان رسیده است، اعلام کردیم جمهوری اسلامی نمیخواهیم و اعلام کردیم این حکومت قرون وسطائی باید سرنگون بشود. سال تازه سال تحقق این امر و فرمان جنبش انقلابی ما است.

جمهوری اسلامی رفتنی است، این را حتی جانیان حاکم و دارو دسته های حکومتی هم بخوبی دریافته اند و باین دلیل است که هر روز بیشتر به جان هم می افتند، با هزار زبان هراس خود را از انفجاری که در راه است بیان میکنند  و به یکدیگر هشدار میدهند.

مبارزه علیه جمهوری اسلامی امروز آغاز نشده است. نبرد امروز ما مرحله نهائی جنگی است که قریب چهار دهه است در عرصه های مختلف ادامه دارد. مبارزه کارگران علیه فقر و فلاکت و بیکاری، کارگرانی که شوراهای خود را بر پا کرده بودند و  کنترل کارخانه ها را بدست گرفته بودند، و مبارزه زنان علیه حجاب اجباری از همان نخستین روزهای بقدرت رسیدن جمهوری اسلامی آغاز شد. و امروز حرکت شجاعانه دختران خیابان انقلاب، اعتصابات و تجمعات کارگری و عمل مستقیم کارگران برای در دست گرفتن کارخانه ها، و مارش خیابانی کارگرانی که اعلام میکنند زیر بار ستم نمیکنیم زندگی، برآمدهای نوید بخشی از نبرد نهائی ما برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی است.

حکومت اسلامی از همان ابتدا وصله ناجوری به تن جامعه ایران بوده است و امروز ما مردم عزم جزم کرده ایم  این غده چرکین را از تن جامعه جدا کنیم و بدور بیندازیم.

ما در مبارزه علیه حکومت فقر و جهل و تحجر اسلامی عزیزان زیادی را از دست داده ایم و عزیزان زیادی به جرم مبارزه برای یک زندگی بهتر به زندان افتاده اند. جا دارد در آغاز سال تازه یاد عزیزان از دست رفته را گرامی بداریم و عهد ببندیم که مبارزه برای شکستن در زندانها و آزادی همه زندانیان سیاسی را  با تلاش و کوششی صد چندان به  پیش خواهیم برد و به پیروزی خواهیم رساند.

سال ٩٧ میتواند و باید سال بزیر کشیدن جمهوری اسلامی و رسیدن به جامعه ای آزاد و برابر و مرفه و انسانی باشد.

فرارسیدن سال نو را یکبار دیگر به مردم ایران  تبریک میگویم و برای همه سالی سرشار از شادی و سلامتی و بهروزی آرزو میکنم.

حمید تقوائی

اول فروردین ١٣٩٧

 

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …