پیام همبستگی اتحادیه کارگران و کارکنان خدمات دولتی ونکوور کانادا ( BCGEU) از مبارزات مردم ایران

استفانی اسمیت دبیر کل اتحادیه کارگران و کارکنان خدمات دولتی در ونکوو در کانادا که در برگیرنده ٨٠ هزار عضو است، در پاسخ به دعوت فعالین کمپین برای آزادی کارگران زندانی و کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در این کشور به شرکت در تظاهراتی در همبستگی با مبارزات مردم در ایران، طی پیامی همبستگی این اتحادیه را با کارگران و مردم ایران اعلام داشت. او در این پیام ضمن محکوم کردن سرکوب وحشیانه مردم ایران توسط جمهوری اسلامی خواستار پایان دادن به این سرکوبگری ها و آزادی فوری دستگیر شدگان گردید.
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
shahla.daneshfar2@gmail.com
http://free-them-now.com/

٩ آذر ٩٨

پیام همبستگی اتحادیه کارگران و کارکنان خدمات دولتی ونکوور کانادا
( BCGEU) از مبارزات مردم ایران
خشونت علیه مردم ایران محکوم است وحشیگیری در برابر مردم معترض
اتحادیه کارگران و کارکنان خدمات دولتی در ونکوور کانادا خشونت علیه معترضین در ایران را محکوم می کند. سرکوب وحشیانه مردم معترض توسط نیروهای امنیتی ایران باید فوراً متوقف شود.
ما از روحانی رئیس جمهور ایران و از حکومت می خواهیم كه سرکوب معترضین را متوقف کرده و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همه بازداشت شدگان هستیم.
نزدیک به هشتاد هزار عضو BCGEU در کنار مردم ایران که علیه افزایش فزاینده قیمت ها و علیه سرکوب حقوق پایه ای مردم و آزادی ها ایستاده اند ایستاده اند. ما از حق تجمع ، حق تشکل و مبارزه برای بهبود شرایط کار و زندگی برای مردم پشتیبانی می کنیم.
ما از مقامات ایرانی می خواهیم كه به حق برپایی تجمعات و آزادی بیان احترام بگذارند . به توقف دسترسی به اینترنت كه به منظور محدود کردن اطلاع رسانی در مورد سرکوب ها به دنیای خارج انجام میشود باید خاتمه داده شود.
این سطح از خشونت و سرکوب گسترده توسط حکومت اسلامی ایران باید با دخالت جامعه جهانی نظیر سازمان ملل و اتحادیه اروپا پاسخ بگیرد و حکومت اسلامی را به جرم قتل های گسترده و سرکوب خشونت آمیز مردم و عدول از حق آزادی بیان و صلح آمیز مورد بازخواست قرار دهند.
ما محکم در کنار مردم ایران هستیم زیرا این مردم برای کرامت ، برابری و آینده ای عادلانه مبارزه میکنند.
با احترام، استفانی اسمیت، دبیر کل اتحادیه کارگران و کارکنان خدمات دولتی در ونکوور در کانادا

اینرا هم بخوانید

پخش زنده کنگره ۱۳ حزب کمونیست کارگری از تلویزیون کانال جدید

پخش زنده کنگره ۱۳ حزب کمونیست کارگری ایران از تلویزیون کانال جدیدکنگره در روزهای جمعه …