پیام هوشمند علی پور زندانی سیاسی و برادر ژیان علی پور که در ۲۲ مهر توسط قاتلین حکومت اسلامی ترور شد خطاب به همه مردم

مردم آزادیخواه در داخل و خارج!
همه شما از زمان دستگیری من با حمایت از کمپینی که برای لغو حکم اعدام، حکمی که بدون اثبات هیچ سند و مدرک جرمی برای من صادر شده بود با اعتراض به این حکم ظالمانه صدای من بودید. اگر اعتراض و حمایت‌های همه شما انسان‌های آزادیخواه نبود، قطعا الان من زنده نبودم و حکم اعدام من را هم به مانند هزاران انسان بیگناه دیگر اجرا می‌کردند. دست تک تک شما را به گرمی میفشارم.

قطعا بسیاری از شما از زندگی من و هریک اعضای خانوادەام آگاه هستید، خانواده ما که طی سالیان سال زیر فشار تهدید، ارعاب و سرکوب بودیم و در ۲۲مهر امسال شاهد اعدام و ترور برادر دیگرم ژیان علی پور قرار گرفتید. میخواهم صدای دادخواهی خانواده‌ام را یکبار دیگر به گوش سازمانهای حقوق بشری در سطح دنیا برسانید. میخواهم به دنیا بگویید که جمهوری اسلامی چطور شیرازه زندگی خانواده‌ام را از هم پاشید. به دنیا بگویید که حکومت اسلامی با ترور برادرم ژیان، از کل خانواده ما انتقام گرفته است. بگوئید که ژیان علی پور قربانی انتقام از خانواده‌اش بود و قلبش را سوراخ کردند.

من خطابم به مسوولان حکومت این است که اگر شرایط آزادی و یا مرخصی فوری من را فراهم نکنند دست به اعتصاب غذا خواهم زد و مسئولیت تمام عواقب روحی و جسمانی من به عهده مقامات زندان مرکزی سنندج ، دادستانی کردستان و کلا دستگاه امنیتی و قضائی ایران است.
پیام من و صدای من را به گوش مردم دنیا برسانید که من را بعنوان گروگان در بیدادگاههای جمهوری اسلامی زیر شکنجه های روحی قرار داده‌اند و نه آرامشی برایم باقی مانده و نه احساس امنیت ندارم. طوریکه اجازه ندادند در مراسم به خاک سپردن برادر عزیزم ژیان حاضر باشم.

یکبار دیگر از همگی شما انسان‌های آزادیخواهی که صدای ما را شنیدید و به حمایت از دادخواهی خانواده‌ام برخواستید تشکر می‌کنم.
هوشمند علی پور، برادر اعدامی ژیان علی پور
۲۱ آبان ۱۴۰۰- ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …