پیرامون علم کردن شعارها و تحلیلهای ضد کارگری و ضد کمونیستی اخیر

جنبشهای اعتراضی دی و آبان ماه، حکومت ۴۱ ساله مافیاهای تبهکار اسلامی را از اعماق جامعه زیر ضرب گرفت و بحران ذاتی حکومت را اوج تازه‌ای داده و کلیت نظام را به لب پرتگاه “بود‌ و‌ نبود” کشانده است.
این توفان عمیق اجتماعی تمام دسته بندی های سیاسی در جامعه را تحت تاثیر قرار داده است! از خامنه‌ای و کاربدستان ریز و درشت نظامش که از طرف مافیای رقیب به اصطلاح “هسته سخت” نظام نام گرفته‌ بودند تا به اصطلاح مصلحت‌اندیشان و قسمت گندیده اما“نرم” نظام سیاه اسلامی که مورد حمایت نان به‌نرخ روزخورهای حرفه‌ای در هنر و سیاست بودند، مهر “اصلاح‌طلب، اصولگرا، دیگه تموم ماجرا” خوردند و به زباله‌دان تاریخ پرتاب شدند!
کلیت به “ته خط” رسیده نظام چاره‌ای جز چنگ آویختن به ابزار ارعاب و کشتاری که مردم به جان آمده علیه آن قد راست کرده‌اند نمی‌بیند! فعالان، کاربدستان، تحلیلگران و روزنامه نگاران، هنرمندان و کاسبکارانی که حال و آیندشان را در وادی حفظ بیضه نظام وضدیت با انقلاب تهیدستان در بوق و کرنا میکردند، تجزیه میشوند. عده‌ای به مردم میپیوندند، جماعتی منفعل و هراسان “دست‌پاچه” منتظر کشف جهت وزش باد نشسته‌اند و جناح ضد انقلابی‌تر آنها در وحشت از جنبش عظیم کارگری و زحمتکشان جامعه آشفته و عربده کشان با رژیم اسلامی الوداع میگویند و پرچم امیدشان را با حفظ تام و تمام ضدیتشان با طبقه کارگر و جنبشهای رادیکال و کمونیستی به از گور برخاسته‌های پاپیون زده “خدا، شاه، میهن” در محافل خلق‌الساعه‌ای مثل “فرشگرد” گره میزنند! از زیر عبا به زیر شنل سلطنت نقل مکان میکنند و البته از حمایت مالی و رسانه‌ای دول فخیمه نیز برخوردارند!
اما “هو و جنجال”ها و تبلیغات پرهزینه اینها تنها در شرایطی میتواند محلی از اعراب داشته باشد که جنبش کارگری، جنبش علیه فقر و بی‌حقوقی اجتماعی فروکش کند و آینده سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ایران را نه کارخانه و دانشگاه و کوچه و خیابان و جنبش شورایی بلکه در سکون و سکوت اجتماعی، نیروی نظامی رژیم و در محافل وابسته به توطئه‌گران کاخ نشین در روسیه و آمریکا و چین و اروپا و دارودسته‌های آنها تعیین کند!
بر افراشتن بیرق سیاه ضد کمونیستی، علم کردن فرح پهلوی و رضا شاه، علم کردن “قانون سیاه رضا خانی”* ، علیه جنبش رادیکال کارگری و علیه سایر جنبش های اجتماعی است که آینده سیاهی را نوید میدهد. آینده سیاهی که این واپسگرایان مرتجع مبشر آنند.
………
*- قانون سیاه۱ ۳۱۰ رضاشاهی: قانون مقدمین (اقدام کنندگان) علیه امنیت کشور: “داشتن مرام و رویه اشتراکی، ضدیت با سلطنت مشروطه ۳ تا ۱۰ سال زندان” . و فرزند رضاشاه یعنی محمدرضا پهلوی این قانون را یعنی حتی اندیشیدن به سوسیالیسم را به ۱۰ سال تا ابد تغیر داد!

اینرا هم بخوانید

معادلات و معاملات در حاشیه فاجعه کشتار در غزه! سیاوش مدرسی

۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ کلیت حکومت نکبت اسلامی در کشمکش “بودن و نبودن” با اکثریت قاطع …