کانال کولبران و سوختبران: علیه قاتلان کولبران باید دست به اعتراض زد

بعد از رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی حالا از آنسوی مرزها، نیروهای جنایتکار مرزی عراق تحت عنوان «حرس» هم به کشتار کولبران روی آورده‌اند.

کولبر جوان بانه‌ای «هوشیار محمودی» همراه با دو کولبر دیگر که هویت یکی از آنان «رستگار فرجی» عنوان شده، امروز دوشنبه ۲بهمن ماه، مستقیما هدف گلوله مزدوران نیروهای “حرس” از شبه‌نظامیان عراقی وابسته به جمهوری اسلامی که کنترل مرزهای اقلیم را هم اکنون در دست دارند، قرار گرفته‌اند.

هوشیار محمودی بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر جانش را از دست داده و رستگار فرجی مجروح شده است. این جنایت در مرز «نوسود» اتفاق افتاده است.

پیکر این کولبر ۴۰ ساله، اهل روستای شمشیر از توابع شهرستان پاوه در کرمانشاه به بیمارستان قدس در این شهرستان منتقل شده است.

این در حالی است که طی روزهای اخیر، نیروهای مرزبانی کُردستان عراق وابسته به وزارت کشور عراق با تراشیدن سر کولبران و ضرب‌وجرح برای ساعاتی آنها را بدون آب و غذا بازداشت کرده و سپس با هتاکی و ضبط تلفن‌های همراه کولبران آنان را آزاد کرده‌اند.

مردم شهرهای کردستان در ایران و اقلیم کردستان را فرا می‌خوانیم علیه نیروهای آدمکش و مرتجع جمهوری اسلامی و مزدوران عراقی دست به اعتراض یکپارچه بزنند. این کولبران از قربانیان سیاستهای فاشیستی جمهوری اسلامی هستند که به جرم به دست آوردن یک لقمه نان خالی از هر طرف آماج گلوله و ضرب و شتم و توهین قرار می‌گیرند.

کانال کولبران و سوختبران

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴

اینرا هم بخوانید

پخش زنده کنگره ۱۳ حزب کمونیست کارگری از تلویزیون کانال جدید

پخش زنده کنگره ۱۳ حزب کمونیست کارگری ایران از تلویزیون کانال جدیدکنگره در روزهای جمعه …