کانال کولبران و سوختبران: کشتار و جنایت علیه کولبران ادامه دارد

باز هم دستان قاتلان جنایتکار جمهوری اسلامی به خون کولبران آغشته شد. روز سه شنبه ۹ آذر قاتلان سپاه پاسدارن و هنگ مرزی کولبران را هدف شلیک مستقیم گلوله قرار داده‌اند.
در روستای سرسول بانه دسته ای از کولبران هدف گلوله قرار میگیرند و کولبر جوانی به اسم عادل علیپور با اصابت رگبار گلوله جانش را از دست داد و یک کولبر دیگر نیز بشدت مجروح شده است.

اما این جنایت ماموران آدمکش حکومتی علیه کولبران به اینجا ختم نشد و در منطقه مرزی نوسود از توابع پاوه گروه دیگری از کولبران هدف قرار گرفتند که در نتیجه دو کولبر زخمی که حال یکی از آنان به نام محمد نوسودی وخیم اعلام شده است.
مردم مبارز نوسود در اعتراض به این جنایت و کشتارها دست به تجمع اعتراضی زدند و خشم و نفرت خود را علیه قاتلان کولبران ابراز نمودند.

کانال کولبران و سوختبران ضمن محکومیت این جنایت آشکار و کشتار سیستماتیک و روزانه علیه کولبران با خانواده عادل علیپور ابراز همدردی میکند و از مردم کردستان و همه انسان‌های آزادیخواه دعوت میکند در اعتراض به این جنایت در مقابل فرمانداری و استانداری شهرها تجمعات اعتراضی برای محاکمه عاملین و آمرین قتل و جنایت علیه این کارگران مرزی برگزار کنند و خواهان متوقف کردن فوری قتل و کشتار علیه کولبران شوند.
به کمپین دادخواهی خانواده کولبران بپیوندید و با هم میتوانیم به این کشتارهای عامدانه حکومت جمهوری اسلامی پایان دهیم.
کانال کولبران و سوختبران
۱۰ آذر ۱۴۰۰

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …