کشته و زخمی شدن چندین کارگر در حوادث حین کار

دو نفر از کارگران بهره برداری شرکت پالایش نفت آبادان روز گذشته هنگام آماده سازی کارهای تعمیراتی در واحد SRU (واحد گوگرد سازی) دچار گازگرفتگی شدند که یک نفر از آنها جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر دچار صدمات شدید شده است.

به گزارش ایلنا، دو نفر از کارگران بهره برداری شرکت پالایش نفت آبادان به نام‌های «جمال خنفری» و «حمید زارع» روز گذشته هنگام آماده سازی کارهای تعمیراتی در واحد گوگردسازی دچار گازگرفتگی شدند.

در این حادثه که حوالی ساعت ۱۰ صبح اتفاق افتاد جمال حنفری پس از سقوط از ارتفاع ضربه مغزی شد و در ساعت ۱۷ جان سپرد و حمید زارع نیز به همین علت آسیب های جدی دیده و تا شب گذشته در بیمارستان شرکت نفت آبادان بستری بوده است.

کارگر فوت شده در شرکت آبادان مشتاق تعمیرات مکانیک فاز ۳ پالایشگاه را انجام می‌داده و کارگر دیگر نیز مسئول شیفت واحد گوگردسازی است.

——————

ایلنا ،  منابع خبری از پیدا شدن  پیکر بی‌جان یکی از کارگران  معدن  مس درآلو  در شهرستان راور استان کرمان  خبر می دهند که حین بازگشت به محل سکونت خود ناپدید شده بود.

از قرار معلوم ،کارگر متوفی که  بنام «ر – ش »شهرت دارد که روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه حین بازگشت از محل کار به محل سکونت خود در روستای گنجان در کوهای اطراف ناپدید می‌شود.

بر اساس گزارش مصطفی امام‌بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور امداگران به محض اطلاع از حادثه مذکور چهار تیم متشکل از سپاه، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و همکاران وی در معدن درآلو  به محل اعزام و جستجو را برای یافتن وی آغاز کردند.

این تیم‌ها که طی دو روز گذشته در جستجوی فرد گمشده بودند در نهایت ساعتی قبل توانستند، جسد یخ‌زده فرد مفقود شده را در حوالی روستای باغ بهادر پیدا کنند.

—————-

ایلنا:شب گذشته، دو کارگر بر اثر دود ناشی از سوزاندن چوب و زغال در روستا ملاکندی پلدشت دچار خفگی شدند.

به گزارش ایلنا، سرپرست هنگ مرزی پلدشت از فوت دو کارگر بر اثر دود ناشی از سوختن زغال خبر داد.

«سلیمان بایرامی» درباره فوت دو کارگر اظهار کرد: دو کارگر بر اثر دود ناشی از سوزاندن چوب و زغال در روستا ملاکندی پلدشت در استان آذربایجان غربی دچار خفگی شدند.سرپرست هنگ مرزی پلدشت افزود: اجساد برای بررسی و تحقیق به پزشکی و قانونی انتقال یافت.

اینرا هم بخوانید

ادعای دولت رئیسی: تاکنون ۲.۵ میلیون “فرصت شغلی” ایجاد کرده ایم!

*محمد چکشیان، معاون وزیر کار رژیم اخیرا درباره افزایش آمار اشتغال در کشور مدعی شده …