بهنام ابراهیم زاده دستگیر شد

روز ٢٦ مرداد بهنام ابراهیم زاده که بیش از یکسال است بدون وقفه در امر کمک رسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب کرمانشاه و خصوصا کودکان آسیب دیده این منطقه فعالیت دارد، بازداشت و به اداره اطلاعات کرمانشاه منتقل گردید. از آن روز تاکنون خانواده بهنام هیچ خبری از او ندارند و طبق آخرین خبرها ها خانواده وی که نگران از وضعیت او هستند، برای پیگیری وضعیت بهنام به کرمانشاه رفته اند تا بلکه خبری از او بدست آورند.
بهنام ابراهیم زاده یک فعال کارگری، فعال دفاع از حقوق کودک و یک چهره شاخص مدافع انسانیت است و بخاطر مبارزاتش از خرداد ٨٩ بمدت هفت سال از ایام جوانیش را در زندانهای اوین و رجایی شهر حکومت اسلامی سپری کرد. اما بهنام همواره با شهامت از آرمانهای انسانیش دفاع کرد و بعد از هنگام آزاد شدنش از زندان، همچنان به مبارزاتش علیه فقر، بی تامینی و حقوق پایه ای مردم ادامه داده است. کمپین برای آزادی کارگران زندانی قاطعانه از مبارزات بهنام ابراهیم زاده دفاع کرده و ضمن محکوم کردن دستگیری او خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط بهنام است. دفاع از بهنام ابراهیم زاده، دفاع از آزادی و حقوق انسانهاست. وسیعا از او حمایت و پشتیبانی کنیم و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط بهنام شویم.


در شرایطی که مبارزه علیه فقر ، فلاکت و کل بساط جهنمی جمهوری اسلامی ابعادی اجتماعی داشته و جنبش سرنگونی هر روز قدرتمند تر به جلو گام برمیدارد، در شرایطی که یک شعار اعتراضی مردم شعار آزادی زندانیان سیاسی است و این خواست بیش از هر وقت به شعار اعتراض مردم در خیابان ها تبدیل شده است، میتوان درب زندانها را گشود. با تمام قوا در مقابل دستگیری های حکومت اسلامی باید ایستاد و مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی را به جلو برد.
بهنام ابراهیم زاده باید فورا آزاد شود. کارگران و معلمان زندانی و تمامی فعالین سیاسی باید فورا آزاد شوند.
شهلا دانشفر
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
http://free-them-now.com/
Shahla.daneshfar2@gmail.com
٢٩ مرداد ٩٧، ٢٠ اوت ٢٠١٨

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …