کمپین برای آزادی کارگران زندانی: همبستگی اتحادیه کارگران خدمات دولتی در بریتیش کلمبیا با فراخوان به گرامیداشت سالگرد خیزش آبان

بدنبال تماس مسعود ارژنگ عضو کمپین برای آزادی کارگران زندانی در کانادا استفانی اسمیت دبیر کل اتحادیه کارگران خدمات دولتی در بریتیش کلمبیا در کاندا که بیش از هشتاد هزار عضو دارد طی پیامی همبستگی خود را با مراسم ساگرد خیزش آبان ماه اعلام کرد و از اعتراضات مردم ایران برای خواست آزادی و حقوق انسانی دفاع نمود. او در این نامه گرم و صمیمانه همبستگی خود را با مبارزات کارگران ایران اعلام کرده و ضمن محکوم کردن کشتار معترضین آبان، بر پایان گرفتن این سرکوبگری ها تاکید میکند. این اتحادیه قبلا نیز با گذاشتن امضای خود را در زیر قطعنامه فری دم ناو با خواست بایکوت جمهوری اسلامی در سطح جهانی و اخراج آن از سازمان جهانی کار و با تاکید بر لغو مجازات اعدام و شلاق و سرکوب مبارزات کارگران و مردم معترض با احکام امنیتی، از مبارزات کارگران و مردم ایران اعلام حمایت و پشتیبانی کرده است. نامه همبستگی اتحادیه کارگران خدمات دولتی در بریتیش کلمبیای کانادا ضمیمه است.
لازم به یاد آوریست که با تماس تهمینه صادقی یکی دیگر از دست اندرکاران فری دم ناو در کانادا اتحادیه کارگران خدمات عمومی در بریتیش کلمبیا نیز طی پیامی همبستگی خود را با مبارزات کارگران و مردم ایران و علیه سرکوبگری های حکومت اسلامی اعلام داشت. کمپین برای آزادی کارگران زندانی تلاش دارد صدای کارگران و مردم ایران در سطح جهانی باشد.
جمهوری اسلامی باید در سطح بین المللی بایکوت و از تمام نهادها و مراجع جهانی از جمله سازمان جهانی کار اخراج گردد.
زنده باد همبستگی جهانی کارگری
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
Shahla.daneshfar2@gmail.com
https://free-them-now.com/
٢٤ آبان ٩٩، ١٤ نوامبر ٢٠٢٠


متن پیام استفانی اسمیت دبیر کل اتحادیه های کارگری خدمات بریتیش کلمبیا:
13 نوامبر 2020
در پاسخ به مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان کشتار در نیزارهای ماهشهر در آبان 98
برگزار کنندگان عزیز!
من به نمایندگی از بیش از ۸۰۰۰۰عضو BCGEU ، همبستگی خود را با مبارزات کارگران در ایران اعلام میکنم. از طریق ارتباط و همکاری با “فری دم ناو” (کمپین برای آزادی کارگران زندانی در ایران) از مبارزات متحدانه کارگران ایران برای معیشت و امنیت و بازنشستگی مطلع شدیم. ما از تلاش آنها و همه مردم ایران برای ایجاد دنیایی بهتر حمایت میکنیم. سرکوب کارگران و شهروندان در ایران باید پایان یابد. ما قتل ندا آقا سلطان، پویا بختیاری و نوید افکاری و کشتار در ماهشهر در آبان ماه ۹۹ که منجر به جانباختن بسیاری از معترضین شد را به شدت محکوم می کنیم. اتحادیه ما از مقاومت مداوم در برابر انواع خشونت های وارده بر کارگران و شهروندان، انسانهایی که برای عدالت مبارزه میکنند، پشتیبانی می کند. ما از مراسم برنامه ریزی شده برای گرامیداشت یاد جانباختگان قتل عام ماهشهر در ۱۴ نوامبر پشتیبانی می کنیم. ما به ابراز همبستگی و حمایت خود با جنبش کارگری ، جنبش زنان و جنبش دانشجویی در ایران که برای آزادی تلاش می کنند ادامه میدهیم.
در همبستگی ،
استفانی اسمیت-دبیر کل اتحادیه کارگران و کارکنان خدمات دولتی بریتیش کلمبیا در کانادا
November 13, 2020
Re: 2019 Mahshahr Massacre Remembrance Rally November 14, 2020
Dear organizers,
On behalf of more than 80,000 members of the BCGEU, I am writing to express our solidarity with the workers’ struggle in Iran.
Through our partnership with the “Free Them Now” network, we have learned of Iran’s workers uniting to gain a living wage and pension security. We are inspired and motivated by their efforts to bring about a better world for themselves and all Iranians.
The suppression of workers and citizens in Iran must come to an end. We strongly condemn the murder of Neda Agha Soltan, Pouya Baktiari, and Navid Askari and the brutality that led to so many lives lost in the Mahshahr massacre, which took place in November of 2019.
Our union supports the continued resistance to all forms of violence inflicted on workers and citizens who stand up for justice. We support the planned event on November 14th to commemorate those tragically killed during the Mahshahr massacre. We continue to express our solidarity and support with the workers’ movement, women’s movement, and student movement in Iran as they strive for freedom.
In solidarity,
Stephanie Smith
BCGEU President

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …