تهدید به مرگ مینا احدی باید با اعتراض جهان متمدن جواب گیرد!

بدنبال اعتراض علیه پخش اذان از بلندگوهای مساجد آلمان که مینا احدی و یارانش مبتکرش بودند اسلامی ها طبق معمول همیشه به عربده کشی افتاده اند و مینا احدی سخنگوی کمیته بین المللی علیه اعدام را تهدید به قتل کرده اند. مینا احدی با انتشار اطلاعیه ای گفته است که پلیس آلمان این تهدیدات را جدی گرفته و برای او محافظ گذاشته است.

کمیته بین المللی علیه اعدام ضمن محکومیت شدید تهدید جانی مینا احدی توسط اسلامی ها از همه مردم متمدن دنیا می خواهد که با واکنش اعتراضی نسبت به این تهدیدات اجازه ندهند که جریانات اسلامی فضای جوامع مختلف را ناامن کنند. آزادی بیان و نقد عملکرد مذهب یک حق بنیادی انسانی است و ما اجازه نخواهیم داد که این حق از سوی هیچ جریانی مورد تعرض قرار گیرد. این شیوه شناخته شده جریانات اسلامی است که ایستادگی در مقابل تحمیلات مذهبی شان را با تهدید و کشتن جواب می دهند.

ما قاطعانه اعلام می داریم که در مبارزه علیه تروریسم اسلامی از مینا احدی حمایت می کنیم و همراه وی در این مبارزه هستیم. مینا احدی امروز در مبارزه خود در دفاع از موازین سکولار و آزادی، از حمایت وسیع و گسترده ای برخوردار است و جا دارد که در در مقابل تهدیدات اسلامی ها مورد حمایت بیشتری قرار گیرد. تشدید مبارزه سیاسی گسترده علیه جریانات تبهکار اسلامی بهترین راه مقابله با این تهدیدات است.

کمیته بین المللی علیه اعدام

۲۶

اینرا هم بخوانید

دو جایزه سینمای آلمان برای مستند در باره ریحانه جباری

در مراسم اهدای جوایز سینمای آلمان که شامگاه جمعه ۳ ماه مه (۱۴ اردیبهشت) برگزار …