کمیته بین المللی علیه اعدام: حمله به گوهر عشقی و مصدوم کردن او را قویا محکوم می کند و جمهوری اسلامی را مسئول مستقیم چنین حملاتی می داند

بنا به گزارش بنیاد ستار بهشتی گوهر عشقی مادر ستار بهشتی مورد حمله موتورسواران “ناشناس” قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد. ایبن اتفاق روز پنج شنبه هجدهم آذر ماه در حالی که وی در راه رفتن بر سر مزار فرزندش بود رخ داد. بنا به این گزارش مهاجمین گوهر عشقی بر روی زمین پرتاب کردند و وی سپس توسط رهگذران به بیمارستان منتقل شد. یکی از شاهدان عینی گفت است: مادر گوهر عشقی ستاره درخشان رباط کریم است و اکثریت مردم وی را می شناسند بخصوص که سالهاست وی همه روزه در این ساعت برای دیدار فرزندش به امامزاده می رود.

این شاهد عینی گفت من داخل مغازه بودم که صدای فریاد و کمک خواهی مردم بلند شد وقتی من به نزدیک جمعیت رسیدم دیدم مادر ستار خونین بر روی زمین افتاده.

شرح حادثه چنین است: گوهر عشقی در راه رفتن به امامزاده بوده که یک‌ موتور سوار شامل دو سرنشین از پشت سر آمده یکی از راکبین موتور پیاده شده گوهر عشقی را به سمت جلو پرتاب می کند. گوهر عشقی پس از این حمله بر روی میل گردهای کنار خیابان افتاده و پس از لحظاتی از هوش می رود. هنگامی که گوهر عشقی به هوش می آید متوجه می شود به بیمارستان منتقل شده و پس از معاینات سطحی و ابتدایی وی از بیمارستان مرخص می شود.

ما می دانیم که حمله به گوهر عشقی این مادر دادخواه از جانب چه کسی صورت گرفته و مهاجمین چه کسانی هستند. این مهاجمین اجیر کرده رژیمی هستند که چون از دادخواهی خانواده های دادخواه به تنگ آمده است می خواهد با این اعمال وحشیانه آنها را ساکت کند. پیشتر مامورین امنیتی رژیم به اعضای خانواده بهشتی گفته بودند که “همه در زندان و زیر شکنجه کشته نمی شوند برخی در تصادف یا نزاع و یا حوادث از بین خواهند رفت”!! این چیزی جز تهدید آشکار این خانواده مبارز و دادخواه نیست.

کمیته بین المللی علیه اعدام حمله به مادر کهنسال ستار بهشتی یعنی گوهر عشقی را قویا محکوم می کند و جمهوری اسلامی را مسئول مستقیم چنین حملاتی می داند. چنین اقداماتی باید با اعتراض گسترده همه ما روبرو شود. دادخواهی خانواده های دادخواه با تهدید و سرکوب خاموش نخواهد شد. ما همه دادخواه هستیم و از خانواده ستار بهشتی قویا حمایت می کنیم.

اینرا هم بخوانید

آیت الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است! معیشت اساتید را تامین کنید!

وبسایت حکومتی« شفقنا» به نقل از آیت الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه …