کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران:نقطه امنی برایتان باقی نمانده است!

روز پنجشنبه ۱۳ ژانویه دادگاه شهر کوبلنز (Koblenz) در آلمان با استفاده از “صلاحیت قضایی بین‌المللی” و “مجازات تبهکاران سیاسی”،  ”انور رسلان”، از ماموران ارشد امنیتی حافظ اسد و از همکاران تروریستهای اسلامی سپاه قدس، از شکنجه‌گران زندان “خطیب” در دمشق را که به “جهنم روی زمین” شهرت دارد، با اتهام شکنجه سیستماتیک و کشتار زندانیان، مجرم شناخت. دادگاه انور رسلان را به ۵۸ مورد قتل و تجاوز جنسی به بازداشت شدگان و شکنجه دستکم ۴۰۰۰ نفر در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ متهم کرد. دادگاه این شکنجه‌گر و مجرم سیاسی را به جرم جنایت علیه بشریت به حبس ابد محکوم کرد. دادستان‌ها از دادگاه خواستند که هرگونه امکان آزادی مشروط برای او پس از گذشت ۱۵ سال ممنوع شود.

اما محکومیت “انور ارسلان” تبهکار فراری دولت جنایتکار اسد در سوریه تنها مورد نیست. همین دادگاه پارسال “ایاد غریب”، افسر سابق سازمان اطلاعات سوریه را به جرم مشارکت در جنایت علیه بشریت به چهار سال و نیم زندان محکوم کرده بود.

پرونده دیپلمات تروریستهای جمهوری اسلامی و همکاران و همدستان شکنجه‌گران دولت اسد هم بارها در دادگاههای اروپا گشوده شده و حکم جنایتکاری آنها اعلام شده است. 

از کیفر خواست دادگاه میکونوس و محکومیت سران تروریست جمهوری اسلامی تا محکومیت اسدالله اسدی دبیر سوم سفارت رژیم اسلامی در بلژیک و ۴ تروریست همکارش در دادگاه شهر  “آنتورپ” بلژیک، تا دادگاه حمید نوری شکنجه‌گر دستگاههای امنیتی رژیم اسلامی تهران  در استکهلم سوئد، چهره کریه و ضد بشری رژیم اسلامی را در مقابل افکار عمومی گشود!

صدور این احکام نشان میدهد که جنبش آزادی‌خواهی و عدالت‌ جویی گامهای اساسی را برای ناامن کردن همه و هرجا برای جنایتکاران برداشته است!

ما توانسته‌ایم در تمام این سالها بعنوان سخنگویان جنبش ضد حکومتی، آزادیخواهانه و برابری طلبانه گامهای بزرگی برداریم و زمین را زیر پایشان داغ کنیم و اعلام کنیم که نقطه‌ امنی در جغرافیای زمین برایتان وجود نخواهد داشت!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران این پیروزی را به همه مبارزان علیه دیکتاتوری، اعدام و شکنجه تبریک میگوید. بدون شک جنبش اعتراضی و انقلابی در داخل و خارج کشور  تک‌تک  آنها را در فردای سرنگونی رژیم و پیروزی در دادگاهای مردمی به محاکمه خواهیم کشاند و پرده از روی ۴۲ سال جنایاتشان برخواهیم داشت. تا آن روز تلاشمان را صد چندان کنیم.

ننگ و نفرت بر جمهوری اسلامی، متحدین و حامیانش!

سرنگون باد نظام اسلامی در ایران!

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران!

تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲

‏#BoycottIranRegime

#بایکوت_جمهوری_اسلامی

#دادخواهى

#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم

#جمهوری_اسلامی_سرنگون_سرنگون

#به_حزب_کمونیست_کارگری_بپیوندید

برای تقاضای عضویت و همکاری، ارسال پیام و گزارش از طریق:

پیامگیر تلگرام:   @wpi_tamas

و یا با ارسال پیام به شماره 0046700447425  سيگنال ، واتساپ و تلگرام

اینستاگرام

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …