کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی: سپیده قلیان، اسماعیل بخشی و علی نجاتی باید بیدرنگ آزاد شوند!

سپیده قلیان با شجاعت و جسارت و مسئولیت پذیری تحسین برانگیزی، با انتشار ویدئو ۱۲ دقیقه‌ای از آنچه که در مدت بازداشت بر او و اسماعیل بخشی گذشت از همه مستندات پنهانی که در شکنجه‌گاه‌ها و اتاق‌های بازجویی بر زندانیان سیاسی می‌گذرد پرده برداشت. او پاسخ همه تقلاهای مذبوحانه و مستند سازی‌ها و اعتراف‌گیری‌های نخ‌نمای دم و دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی را داد! افشاگری او، ادامه اعتراض شجاعانه اسماعیل بخشی و خواست او برای مناظره با وزیر اطلاعات است.

سپیده قلیان نشان داد چگونه وزارت اطلاعات اعتراضات به‌حق کارگران هفت‌تپه را زیر ضرب ارعاب امنیتی خود گرفته است و برای سرکوب رهبران آن از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است. نشان داد که چگونه خانواده دردمند زندانیان سیاسی تحت فشار قرار می‌گیرند!

افشاگری سپیده قلیان درعین حال مهر تأکیدی بر این حقیقت شورانگیز است  که علیرغم سرکوب وحشیانه جمهوری اسلامی، جامعه نه تنها عقب ننشسته و مرعوب نشده است که با روحیه‌ای شاداب، قوی و رزمنده در این نبرد نابرابر، سینه سپر کرده است! فریاد شعار “توپ، تانک، مستند دیگر اثر ندارد” پاسخ سر راست جامعه در دفاع از اسماعیل بخشی و سپیده قلیان، علی نجاتی و صد‌ها کارگر و معلم و فعال اجتماعی است که به جرم حق‌خواهی با پاپوش دوزی و پرونده سازی در زندان‌اند! دستگاه ارعاب جمهوری اسلامی بر سر خودش دارد آوار می‌شود!

با این افشاگری، اینک یک بار دیگر جهان متمدن با مستندی به طول و عرض جامعه ایران و به قدمت چهار دهه جنون و جنایت حکومت اسلامی روبروست و باید تکلیفش را با این هیولای وحشت یکسره کند!

اینک خواست آزادی اسماعیل بخشی، علی نجاتی و سپیده قلیان ابعاد بین‌المللی یافته است! از تجمع اعتراضی شکوهمند بازنشستگان در تهران تا میدان‌های شهرها و پایتخت‌‌های کشورهای جهان خواست آزادی زندانیان سیاسی گسترده شده است.

 

مردم آزادیخواه و مبارز

باید یک پارچه و متحد با برپایی تجمعات اعتراضی خواهان آزادی بیدرنگ اسماعیل بخشی، سپیده قلیان و علی نجاتی شویم! به مراجع ذیصلاح بین‌المللی مراجعه کنید و خواهان ‌آن شوید که جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

در این روزهای پر تشویش،‌ خانواده بخشی، نجاتی و قلیان را در آغوش خود بگیرید. ‌آنها نباید تنها بمانند.  بساط شکنجه و اعتراف‌گیری به هر شکل باید خاتمه یابد. هرچه سریعتر با سازمان دادن تجمع اعتراضی مقابل بیدادگاههای شوش و  اهواز، همانطور که خواست اسماعیل بخشی و سپیده قلیان است در یک مناظره علنی، مسئولین امنیتی و قضایی باید پاسخگوی اعمال خود باشند! آمرین و عاملین این دستگیری و بازجویی و شکنجه و پرونده سازی باید علنی محاکمه شوند!

به  کارزار #من‌-‌هم‌-شکنجه‌-شدم بپیوندید و جنایات بیشمار جمهوری اسلامی را افشا کنید.

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

۳ بهمن ۱۳۹۷

۲۳ ژانویه ۲۱۰۹

 

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …