کمیته کردستان حرب کمونیست کارگری: تهدید فرماندار سنندج علیه مردم زحمتکش(حاشیه نشینان)  را بی جواب نگذاریم!

خبر؛ « ٣ اسفتد، ابراهیم زارعی، فرماندار سنندج، در آخرین نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به ساخت و سازهای “به اصطلاح غیرمجاز” در محلات حاشیه نشین شهر سنندج گفت : این ساخت و سازها بر اثر کم توجهی برخی دستگاه ها صورت می گیرد که باید از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود.”

ابراهیم زارعی جانشین فرمانداری است بنام “ولی الله میرزائی” که در مراسم تودیع و معارفه زارعی یکی از افتخاراتش تخریب ٣٦٦ باب منزل مردم حاشیه نشین شهر سنندج تحت عنوان جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز بود».

مردم شهر سنندج!  زحمتکشان ساکن حاشیه نشین شهر سنندج! جوانان! 

ساکنین محلات فقیر نشین(حاشیه نشینها) را تنها نگذارید.  در دی ماه امسال میلیونها نفر از مردم در بیش از ٩٠ شهر در ایران در سطح سراسری علیه؛ فقر، گرانی و بیکاری به خیایانها آمدند. علیه حاکمان فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی سرمایه دست به اعتراض و مبارزه زدند، هم اکنون در ده ها شهر در ایران صدای اعتراض مردم علیه فقر، گرانی و بیکاری در جریان است.

علیه تخریب اماکن مسکونی ساکنین محلات فقیرنشین(حاشیه نشین ها) متحدانه بایستید! از ساکنین این محلات دفاع کنید. در مبارزات آنها علیه تخریب منازلشان شرکت کنید. میدیای اجتماعی دفاع از مردم حاشیه نشین را برای پوشش خبری و تقویت اعتراضات سازماندهی کنید. نباید بگذاریم مردم ساکن محلات حاشیه نشین شهر سنندج مورد حمله اوباش و مزدوران شهرداری قرار گیرند.

 

در چند سال گذشته اعتراضات مردم حاشیه نشین شهرها علیه، فشار و تهدید مزدوران فرمانداری ها جریان داشته،  مردم زحمتکش با چنگ و ندان و مبارزه از حرمت و کرامت انسانیشان، از اماکن مسکونی شان دفاع کرده اند.

 

در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی سرمایه بیش از ٢٠ میلیون نفر(٣٥ درصد جمعیت کشور) مردم زحمتکش در حاشیه شهرها با کمترین استانداردهای مسکونی ــ معیشتی زندگی میکنند.

 

کمیته کردستان حرب کمونیست کارگری تهدید و فشار فرماندار شهر سنندج و نهادهای امنیتی و ادارای علیه مردم زحمتکش ساکن در حاشیه شهر سنندج رامحکوم میکند.

 

٢٣ فوریه ٢٠١٨

٤ اسفند ١٣٩٦

اینرا هم بخوانید

تجمع بخش های مختلف بازنشستگان در کرمانشاه و چند خبر دیگر

اعتراضات هر روزه بخشهای مختلف بازنشستگان در شهرهای مختلف ادامه دارد. امروز هشتم خردادماه در …