کمیته کردستان حزب حکمتیست: در محکومیت آزار و فشار بر خانواده حسین پناهی

بنا به اخبار رسیده فعال اجتماعی “افشین حسین پناهی” که در مورخه ۵ تیرماه امسال پس از دستگیری برادرش “رامین حسین پناهی” بازداشت گردیده بود از سوی شعبه یکم بیدادگاه انقلاب سنندج به تحمل هشت سال و نیم زندان محکوم گردیده است.

طبق پرونده سازیهایی که برای نامبرده انجام گرفته وی را به داشتن رابطه با احزاب اپوزسیون کردستان و همچنین برگزاری مراسم نوروز متهم نموده اند این در حالیست که نامبرده در سال ۱۳۹۰ نیز به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال و نیم حبس تعزیری محکوم گردیده بود.

از دیگر سو ماموران وزارت اطلاعات در شهر سنندج پس از ۱۲۴ روز بی خبری از وضعیت ” رامین حسین پناهی” امروز بالاخره به مادر و خواهر وی اعلام نموده اند وی در بازداشت این نهاد امنیتی بسر میبرد و هرگز قادر به دیدار وی نخواهند شد و در همینجا او را اعدام خواهند نمود. مادر رامین پس از شنیدن این خبر و شوک روانی ناشی از آن به حالت اغما به بیمارستان منتقل شده است.

کمیته کردستان حزب حکمتیست ضمن ابراز حمایت و همدردی با خانواده حسین پناهی و توقف فشارهای روانی و اذیت و آزار این خانواده  اعلام می دارد که سیستم قضایی جمهوری اسلامی سیستمی ارتجاعی و ضد بشری است و هر نوع مجازاتی از طرف این سیستم ضد انسانی محکوم است.

ما از همه احزاب و جريانات سياسي و سازمان ها و نهادهای مدافع حقوق بشر ميخواهيم برای ازادی رامين حسين پناهي تلاش كنند. کمیته کردستان  حزب حکمتیست همچنین  مردم کردستان را به اعتراض و مبارزه علیه احکام واهی سیستم قضایی رژیم اسلامی و سیاست ارعاب و دستگیری و شکنجه و آزار زندانیان و خانوادهای آنان فرا می خواند

کمیته کردستان حزب حکمتیست

4 آبان 96

 

 

اینرا هم بخوانید

از خوزستان چه خبر؟اخبار هفته: واحد خوزستان کمیته سازمانده حزب کمونیست کارگری

از خوزستان چه خبر؟اخبار هفته: واحد خوزستان کمیته سازمانده حزب کمونیست کارگری ۱۳ تا ۱۸ …