کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: جنایتکاران اسلامی ژیان علیپور را به ضرب گلوله کشتند

در ادامه کشتار کولبران توسط باندهای مسلح رژیم در مناطق مرزی روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه مزدوران حکومت اسلامی با تیراندازی مستقیم بسوی کولبران، ژیان علیپور اهل روستای بیژوی در منطقه آلان سردشت را مورد هدف قرار داده و او را کشتند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ضمن محکوم کردن اعمال وحشیانه و ضد انسانی مزدوران رژیم اسلامی در کشتن کولبران، به خانواده و بستگان ژیان علی پور صمیمانه تسلیت می گوید و خود را در غم از دست دادن او شریک می داند.

مردم آزاده و شرافتمند کردستان!

روزی نیست که قاتلان و آدمکشان اسلامی جان کولبری را نگیرند و روزی نیست که خانواده های بسیاری را داغدار نکنند. مزدوران و باندهای اسلامی با به قتل رساندن هر کولبر نه تنها جان و زندگی را از او می گیرند بلکه سرنوشت و زندگی حال و آینده خانواده و فرزندان آنان را نیز نابود کرده و تباه ساخته اند. اکنون دیگر کشتن کولبران تبدیل به قتل عمد هر روزه  دولتی در مناطق مرزی کردستان، آذربایجان غربی و بلوچستان شده است. باید وسیعا به این همه جنایت سازمان یافته از سوی مزدوران حکومت اسلامی اعتراض گسترده سازمان داد. دیگر بس است و نباید اجازه داد که قاتلان اسلامی بیش از این جان کولبران را گرفته  و زندگی خانواده های آنان که چشم به راه نان آور خود هستند را تباه کنند.

کمیته کردستان حزب از مردم شهرهای کردستان، از مردم آلان سردشت و همه انسانهای شریف و آزاده می خواهد نسبت به قتل و کشتار سیستماتیک جنایتکاران اسلامی علیه کولبران وسیعا دست به اعتراض بزنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

۲۲ مهر۱۴۰۰ ، ۱۴ اکتبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …