کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران:٢٣ مهر ٩٧ اعتصاب معلمان امروز ٢٣ مهر اعتصاب معلمان در سطح سراسری ادامه دارد. در صدها شهر معلمان دست به اعتصاب زدند

٢٢ و ٢٣ مهر اعتصاب سراسری معلمان در کردستان با قدرتمندی تمام مورد استقبال قرار گرف.

اعتصاب در شهرهای سنندج، سقز، دیواندره، مریوان، پاوه، سروآباد و جوانرود ادامه دارد.

در ٢٢ مهر اعتصاب معلمان در سطح سراسری کشور شروع شده. در صدها مدرسه معلمان به فراخوان کانون هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان جواب مثبت و قدرتمندی را داده اند.

کانون هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان طی بیانیه ای در هجدهم مهرماه در اعتراض به گرانی، تورم، کاهش بی سابقه قدرت خرید معلمان شاغل و بازنشسته و فقیر سازی هر روز بیشتر آنان، به وضعیت آشفته آموزش و پرورش و پولی سازی و گسترش مدارس خصوصی و خارج ماندن کودکان بیشتری از چرخه تحصیل و بساط دزد سالاری و بعنوان مثال دزدی میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان ، تمام مدارس را به اعتصاب سراسری در روز یکشنبه و دو شنبه ٢٢ و ٢٣ مهر فراخوانده است.

 

در چند سال کذشته معلمان در کردستان همگام با معلمان در سطح سراسری در اعتراضات، اعتصابات و تجمع های اعتراضی حضور فعال و قدرتمندی را داشته اند.

اعتراضات معلمان در کردستان همواره مورد حمایت توده های مردم و ناراضی به حاکمیت حکومت اسلامی، قرار گرفته است.

 

به معلمان در کردستان و در سراسر کشور که در اعتصاب قدرتمند ٢٢ و ٢٣ مهر ٩٧ شرکت کردند، درود میفرستیم. کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران همواره از اعتصابات و اعتراضات معلمان در سطح سراسری و کردستان حمایت میکند.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٣ مهر ١٣٩٧

١٥ اکتبر ٢٠١٨

اینرا هم بخوانید

فراخوان به اعتصاب کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن  شمال۲

فراخوان به اعتصاب کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن  شمال۲ با …