کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: در محکومیت ترور شکری سرحد عضو پ ک ک توسط تروریستهای دولت ترکیه

بنا به اخبار منتشر شده روز جمعه ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ شکری سرحد عضو کمیته خانواده شهدای پ ک ک توسط تروریستهای دولت ترکیه در سلیمانیه ترور شد

یک ماه قبل نیز به تاریخ ۷ اوت ۲۰۲۱ موسی باباخانی عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان ایران بدست تروریستهای جمهوری اسلامی در اربیل ترور شده است.

سالها است که این دو حکومت وحشی و ضد انسان مشغول ترور، زندان، کشتار، شکنجه علیه مخالفین و معترضین سیاسی و توپ باران مناطق حضور نیروهای اپوزیسیون در آنسوی مرزها بوده اند. هر دو حکومت در ترکیه و ایران تاریخی مملو از نسل کشی، جنایت، ترور و آدمکشی را در کارنامه ننگین خود ثبت کرده اند. این ترورها در سلیمانیه، اربیل و دیگر شهرهای کردستان عراق بدون همکاری حکومت اقلیم کردستان با جمهوری اسلامی و دولت ترکیه ممکن نیست.

باید توحشی که توسط تروریستهای جمهوری اسلامی و تروریستهای دولت ترکیه صورت می گیرد را محکوم کرد و علیه آن اعتراض سازمان داد. مردم شهرهای کردستان عراق باید حاکمان اقلیم را در قبال این جنایات که به یک نرم در کردستان عراق تبدیل شده است پاسخگو دانست. با اعتراضات گسترده در شهرهای کردستان عراق، ترکیه و ایران میتوان جنبش وسیعی علیه این جنایتکاران به راه انداخت. کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری فعالانه در این راه تلاش میکند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …