کنفرانس امنیتی مونیخ ۶۰ساله شد؛ اما امنیتی ایجاد نکرد!

کنفرانس مونیخ از ۱۶ فوریه به مدت ۳ روز بکار خود پایان داد. در حقیقت کنفرانس مونیخ را می‌توان ناامن‌کردن جهان نام‌گذاری کرد. زیرایک‌مشت از سران دیکتاتورهای پارلمانتاریست تا نمایندگان کشورهای دیکتاتوری هرساله جمع می‌شوند و جنگ و بیکاری و گرانی را برای دنیای ما تدارک می‌بینند.

اما با وجود این حکومت اسلامی ایران حامی جریان تروریستی حماس قربانی شد و به این کنفرانس دعوت نشد.

کنفرانس امنیتی مونیخ سالانه شاهد اعتراضات کوبنده مردم معترض است. تعرض سالانه به حق مردم علیهاین کنفرانس از سرتاسر اروپا یکی از قدم‌های مهمی است که می‌تواند سران دولت‌های غرب را زیر فشار بگذارد تا بهجنگ‌طلبی و آواره ساختنانسان‌ها پایان دهند. سران کنفرانس مونیخ خودشانآتش‌بیارمعرکه هستند، برای بزرگ کردن حمله وحشیانه حماس در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و کوچک‌کردن و نادیده‌گرفتن حملات اسرائیل به غزه و کشته‌شدن بیش از ۲۹ هزار نفر (مجازات جمعی) بسیار ماهر هستند؛ ولی برای قراردادن سپاه پاسداران اسلامی در لیستتروریست‌های دولتی زبانشان الکن و گوششان کر است. در دفاع از جنگ ارتجاعی بین دولت راست‌گرای اسرائیل و تروریست‌های اسلامی حماس از همدیگر سبقت می‌گیرند و در کمک تسلیحاتیبه دولت اوکراین مسابقه می‌دهند. خوشبختانه از نمایندگان حکومت اسلامی به کنفرانس دعوت به عمل نیامد؛ چون اینحکومت در دنیااین‌قدربی‌آبرواست که هیچ دولتینمی‌خواهد نهنمایندگان حکومت اسلامی در کنارش باشد و نه اصلاح‌طلبان حکومت. حکومتی که جنبش زن زندگیآزادی او رابه خاک سیاه نشانده و زنان ایران کل عمارت اسلام را در منطقه فعلاً با بی‌حجابیبه لرزه انداخته‌اند. خوشبختانه تظاهرات گسترده مردم علیه حکومت اسلامی و انقلاب زن زندگی ازای در یک سال اخیر تا دروازه‌های کنفرانس مونیخ پیشروی کرده است. حضور فعال کوثر افتخاری‌راد،یکی از زنان پرشوری که توسط سپاه اسلام در انقلاب زنانه چشمش را ازدست‌داده بود در این کنفرانس بسیارمؤثر و قابل‌ستایش بود. همچنین اعتراض ایرانیانآزادی‌خواه همراه با جوانان اروپا در مقابل محل برگزاری کنفرانس جواب کوبنده‌ای به برگزارکنندگان کنفرانس بود.حزب کمونیست کارگری ایران از مبارزه معترضین پشتیبانیمی‌کند و دست همه آن‌ها را به گرمیمی‌فشارد. بیشک اعتراضات شما می‌تواند گام مؤثری در بایکوتجهانی حکومت اسلامیباشد.

در انتها ما نیز همراه سایر معترضین خطاب به برگزارکنندگان این کنفرانس می‌گوییم:بساطتان را جمع کنید و بگذاریدانسان‌های شریف و تولیدکنندگان واقعی ثروت جامعه سکان هدایت جوامع را به دست بگیرند! تنها آن‌ها هستند که می‌توانند دنیایی عاری از بی‌حقوقی و جنگ و آوارگیرا بسازند. آن‌وقت دنیا به همچون کنفرانس‌هاییابداً احتیاج نخواهد داشت و تاریخ انسانیت با شادی و رفاه و آزادیتازه و از ابتدا شروع خواهد شد.

ناصر کشکولی ۲۲ فوریه ۲۰۲۴