گزارش کوتاهی از کنفرانس اعضای حزب در استکهلم

کنفرانس اعضای حزب در استکهلم روز14 سپتامبر با حضور تعداد قابل توجهی از اعضا و کادرهای حزب برگزار شد. کنفرانس با خوشامد گویی توسط هرمز رها دبیر کمیته حزب و با سرود انترناسیونال و یک دقیقه سکوت به یاد منصور حکمت عزیز و کلیه جانباختگان راه آزادی و سوسیالیسم شروع شد.

سخنران اول کنفرانس حمید تقوایی لیدر حزب بود که درمورد تحولات سیاسی در ایران و جهتگیری ها و سیاست های حزب صحبت کرد. بدنبال آن هرمز رها گزارش کوتاهی از فعالیت های حزب در استکهلم و آذر پویا گزارشی از فعالیت مالی حزب ارائه دادند. سپس فیلم کوتاهی شامل گوشه هایی از فعالیت های حزب، آکسیون ها، سمینارها و کنفرانس های حزب به نمایش گذاشته شد. در این قسمت سارا نخعی از فعالیت در زمینه پناهندگی، هرمز رها در زمینه علیه اعدام و نسترن گودرزی در زمینه نهاد اکس مسلم گزارش دادند و سپس اعضا و کادرهای حزب به بحث و اظهار نظر پرداختند.

قسمت بعدی کنفرانس در معرفی نقشه عمل فعالیت در دوره آتی بود که هرمز رها و کیان آذر نقشه عمل را معرفی کردند. نقشه عمل به اتفاق آرا به تصویب رسید. انتخاب کمیته استکهلم دستور آخر کنفرانس بود. هرمز رها، سارا نخعی، سیامک بهاری، ودا ایلکا و کریم شاهمحمدی به عضویت در کمیته انتخاب شدند. اندیشه علیشاهی، میلاد رسایی منش، نسترن منصوری و رضا سرلک نیز بعنوان اعضای مشاور کمیته انتخاب شدند.

کنفرانس با صحبت اختتامیه سیامک بهاری و پس از چند ساعت بحث و تبادل نظر و در فضایی شاد  ،با موفقیت به کار خود پایان داد.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – کمیته استکهلم

۱۵ سپتامبر 2019

انترناسیونال 834

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …