۱۳ کشته و ۱۲۷زخمی در حمله نیروهای صدر به مردم نجف

صبح روز پنجشنبه ۶ فوریه دار و دسته های تروریسی مقتدا صدر به تجمع مردم در شهر نجف حمله کرده و با شلیک مستقیم گلوله ۱۳ نفر را کشته و ۱۲۷ نفر دیگر زخمی کردند.

صبح روز پنجشنبه ۶ فوریه دار و دسته های تروریسی مقتدا صدر به تجمع مردم در شهر نجف حمله کرده و با شلیک مستقیم گلوله ۱۳ نفر را کشته و ۱۲۷ نفر دیگر زخمی کردند.
در هفته های اخیر نیروهای تروریست اسلامی صدری در همکاری با دولت عراق گفته اند:” که در صدد برقراری نظم و امنیت در کشور” می باشند. این باندهای در چند هفته اخیر به چادر های معترضان در چندین شهر حمله کرده و آنها را به آتش کشیده و شروع بi تهدید مردم معترض کرده اند. مردم و انقلابیون عراقی تسلیم این تهدیدات و تحرکات باندهای تروریست صدر نشده، دوباره چادرها را بر پا کردند و تاکید کردند که به مبارزه شان بر علیه این جریان و دولت عراق ادامه خواهند داد.
با افزایش اعتراضات مردم علیه این جریان، بویژه شعار خروج جمهوری اسلامی از عراق که در همه تظاهراتهای چند هفته اخیر برجسته شده است، جریان تروریست در کنار دولت عراق و بر علیه مبارزه مردم این کشور؛ خود بخشی از نیروهای سرکوب اعترضات مردم شده است. فشار مردم بر روی این جریان تروریست اسلامی افزایش یافته و پا به پای آن فشار بر علیه جمهوری اسلامی و دار و دسته های تروریست مورد حمایتش.
جریان تروریستی صدر شریک باندهای دولت فعلی عراق و در پارلمان می باشد.تقلاهای اینها برای تحمیل نخست وزیر مورد نظر جمهوری اسلامی و کل جریانات اسلامی، با مبارزات پرشور مردم و در تظاهراتهای صدها هزار نفری هفته های اخیر تا کنون عملا شکست خورده است. یک وجه بسیار مهم مبارزات جاری در عراق مرز بندی و نقدی جدی جریانات تروریست اسلامی رنگارنگ می باشد.صدرو جریانات تروریست اسلامی خود بخشی از ماشین سرکوب، و تهدید اعتراضات جاری مردم بوده و به حق زیر ضرب اعتراضات مردمی قرار دارند. جریان تروریستی اسلامی صدر به همراه جمهوری اسلامی وباندهایش، در کنار دولت قومی و مذهبی باید گورشان را گم بکنند.زنده باد مبارزات مردم عراق

روزنه

اینرا هم بخوانید

معاون وزارت آموزش و پرورش: با معلم بلاگرها برخورد کردیم و از سیستم حذف شدند!

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفته: وزارت …