انسانیت متمدن و آزادیخواه در سراسر دنیا باید هرچه زودتر برای نجات و آزادی دستگیرشدگان اعتراضات اخیر دست به اقدامات لازم بزنند!

حکومت جنایتکار اسلامی ایران در شهرهای مختلف ایران مخصوصاً کردستان دست به کشتار و جنایات وحشيانه ای علیه معترضان زده است.

حکومت داعش اسلامی ایران در شهرهای کردستان، مخصوصاً #مریوان #کرمانشاه #جوانرود #سنندج مرتکب جنایات جنگی و کشتارجمعی شده است و تنها در این چند شهر بیش از یکصد نفر را به قتل رسانده است و تعداد بیشماری مجروح شده اند.

مردمی که در طول یکهفته گذشته به خیابان‌ها آمده اند، خشم و انزجاری است که چهل ساله از بدو سرکار آمدن این رژیم جنایتکار با خود همراه دارند. مردمی که دیگر نمی‌خواهند سر به تن این حکومت دزد و جنایتکار بماند. مردم می‌خواهند این رژیم را با کلیه عوامل سرکوب و کلیه جناحهایش به زباله دان بسپارند و خواهان دستگیری و محاکمه کلیه سران جنایتکار و آدمکش جمهوری اسلامی هستند.

از تعداد دستگیرشدگان و مفقودین هیچگونه اطلاع دقیق و کاملی تا به این لحظه وجود ندارد. باید هرچه زودتر دست به کار شد و کلیه انسانهای آزادیخواه و برابری طلب در داخل و خارج از ایران باید به هر شکلی علیه این جنایات بار دیگر به میدان بیایند. به کمک و پشتیبانی و همبستگی انسانی می‌توان اعتراضات سراسری و گسترده ای علیه این وحشی‌گری جمهوری اسلامی سازمان داد.

در سایر شهرهای ایران آمار نسبتأ وحشتناکی از قتل‌عام و کشتار صدها تن دیگر از مردم و سرکوبهای پی‌در‌پی در مدیای اجتماعی انعکاس یافته است که قلب هر انسانی را بدرد می‌آورد.

دستگیر شدگان را در خیابان‌ها و محلات بصورت وحشیانه ای آماج شلاق و باتوم قرار داده اند. برای تحویل اجساد از خانواده ها مبالغ هنگفتی دریافت می‌کنند و این رژیم ضدانسانی دست به هر اقدام کثیف و مانور زنی در میادین شهرها می‌زند تا ابراز وجود نماید و بیشتر مردم را ارعاب و مورد سرکوبهای خود قرار دهد.

باید در داخل ایران خانواده هایی که عزیزشان را از دست داده اند و یا توسط عوامل سرکوب آماج گلوله و یا ضرب و شتم قرار گرفته اند و همچنین کلیه خانواده هایی که عزیزانشان در زندان‌ها هستند جلوی زندان‌ها اعتراضات عمومی برپا کنند و خواهان آزادی فوری تمامی زندانیان شوند.

باید درب زندان‌ها را شکست و با تحصن و اعتراضات خود خواهان پایان دادن به بیدادگاه ها و شکنجه گاه های مخوف جمهوری اسلامی شد. جمهوری اسلامی تا ابد که نمی‌تواند سرکوب کند و یا همه مردم را دستگیر و یا به رگبار ببندند. این قیام مردم و انقلابی که شروع شده مثل یک طوفان این هیولای اسلامی را به زیر خواهد کشید. دیگر تمامه ماجرا و جمهوری اسلامی راهی به جز سرنگونی ندارد.

درخارج کشور بیشترین فضا و میدان جهت فشار به کلیت این رژیم ممکن هست و این بساط توحش اسلامی را مردم آزادیخواه در ایران و در سراسر جهان منزوی و به گورستان خواهند سپارد. خارج کشور را به فضای سیاسی و تحرک بیشتر برای در تنگنا قرار دادن جمهوری اسلامی تبدیل خواهیم کرد!

باید هرچه زودتر و بدون معطلی به یاری دستگیرشدگان و زندانیان سیاسی در ایران برخیزیم و خواهان آزادی فوری کلیه زندانیان باشیم. اعتراضات خارج کشوری را به مراکز مهم دولت‌های غربی، سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری، اتحادیه اروپا و مراکز مهم بین‌المللی باید برد که بتوان بیشترین حمایات و پشتیبانی ها و همچنین فشارها را بر روی حکومت جنایتکار اسلامی ایران بدست آورد.
زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
صدای زندانیان سیاسی در ایران باشیم.
هه ژار علی پور ، ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹ – ۴ آذرماه ۱۳۹۸

دیگرتمامهماجرا

اینرا هم بخوانید

اعتراضات کارگران پروژه ای پیمانی نفت گسترده تر میشود.افزایش دستمزدها فوری

دور جدیدی از اعتراضات کارگران پروژه ای نفت بر سر خواست افزایش دستمزدها آغاز شده …