نسان نودینیان: جمعه ٢٤ ژانویه (٤ بهمن) تظاهرات ضد امپریالیستی مقتدی صدر و احزاب اسلامی!

مقتدی صدر میگوید؛ جمعه ٢٤ ژانویه (٤ بهمن) موعد برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکا در عراق خواهد بود.
اسلامی ها، حشدشعبی، هیئت حاکمه عراق، جمهوری اسلامی و ضد امپریالیستها، علیه مردم ناراضی و معترض علیه انقلاب در میدان تحریر، بغداد، نصر، بصره، کربلا و نجف و… به صف شده اند.
حمایت اوباش اسلامی از جمله؛ «هادی العامری»، رئیس ائتلاف «الفتح» دبیر کل (کتائب سیدالشهداء، گروه‌های عضو الحشد الشعبی و حاضر در ائتلاف الفتح)، «قیس الخزعلی»، دبیر کل «عصائب اهل الحق»، «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش «النجباء» و معاون جنبش «الصادقون» برای حضور در این فراخوان.
از تظاهرکنندگان خواسته شد فقط با پرچم عراق شرکت کرده و شعار “نه شرقی نه غربی” سر دهند.
توطئه مشترک مقتدی صدر و جمهوری اسلامی اینبار با شعار “نه شرقی نه غربی” از طویله اسلام سیاسی و جمهوری اسلامی آبشخور شده. بازمانده ضد امپریالیستی خمینی و خامنه ای است.
اسلامی ها، حشدشعبی، هیئت حاکمه عراق، جمهوری اسلامی و ضد امپریالیستها، علیه مردم ناراضی و معترض علیه انقلاب در میدان تحریر، بغداد، نصر، بصره، کربلا و نجف و… به صف شده اند. سوالهای زیادی از امروز تا ٢٤ ژانویه پیش رو است!. آیا تظاهرات و عربده کشی اسلامی ها میتواند تب گرم و خروش انقلاب مردم را که از یکم اکتبر ٢٠١٩ شروع شده و از ١٩ ژانویه در نصر اوج جدید و خروشانتری گرفته است را به عقب مبراند!؟ انقلاب میدان تحریر چه میگوید؟! منابع آگاهی میگویند که اوج گیری اعتراضات که از ١٩ ژانویه در نصر شروع و در بغداد و میدان تحریر و چندین شهر همزمان اوج گرفت جوابی است به اسلامی ها! نشانه ای از آمادگی و در میدان ماندن مردم معترض و انقلابیون است!
باید هوشیار بود و وقایع بسیار مهم در عراق را رصد و در صف مردم معترض و انقلابی ایستاد.
نسان نودینیان
٢٣ ژانویه ٢٠ بیست

اینرا هم بخوانید

تجمع بخش های مختلف بازنشستگان در کرمانشاه و چند خبر دیگر

اعتراضات هر روزه بخشهای مختلف بازنشستگان در شهرهای مختلف ادامه دارد. امروز هشتم خردادماه در …